رشت؛

اعزام ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی به جمهوری آذربایجان

ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از انزلی به جمهوری آذربایجان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛امیر دریادار افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری ایران گفت: این ناوگروه متشکل از 2 ناو دماوند و جوشن است که به فرماندهی ناخدا یکم عبدالحسین ظفری اعزام شد.

امیر دریادار افشین رضایی حداد مدت سفر ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را 3 روز اعلام کرد و افزود : نشست با مقامات نظامی جمهوری آذربایجان و بازدید از مراکز نظامی ، آموزشی و موزه های نظامی این کشور از مهمترین برنامه های این ناوگروه است.

وی هدف از اعزام ناو گروه صلح و دوستی به جمهوری آذربایجان را ابلاغ پیام صلح و دوستی ، ارتقای امنیت دریای خزر و نشان دادن توانمندی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ناو گروه صلح و دوستی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار به جمهوری آذربایجان اعزام شد.

امیر دریادار افشین رضایی حداد خاطر نشان کرد : کشور آذربایجان به دلیل داشتن مرز مشترک و اشتراکات فرهنگی با ایران جزء کشورهای مهم از نظر مناسبات مختلف است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.