رشت؛

شهرباران گیلان قهرمان اولین دوره مسابقات راگبی جام کاسپین

تیم راگبی شهرباران، قهرمان نخستین دوره مسابقات راگبی گیلان در جام کاسپین شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مسوول روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: تیم راگبی شهر باران گیلان در یک دوره رقابت های سه جانبه راگبی جام کاسپین در زمین ورزشی روستای چپرپرد زمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد، به مقام قهرمانی دست یافت.

امین افقی افزود: جام کاسپین کاپ نخستین دوره مسابقات راگبی در گیلان و شمال کشور بوده که به همت انجمن‌های ورزشی استان و حمایت‌ سازمان منطقه آزاد انزلی و با هدف استعدادیابی و آشنایی جونان گیلانی با این رشته ورزشی در منطقه آزاد انزلی برگزار شده است.

وی گفت: در این دوره از رقابت ها، سه تیم به صورت دوره‌ای با هم رقابت کرده و در هر بازی ۷ بازیکن از هر تیم به میدان وارد شده که در دو نیمه ۱۰ دقیقه غیر مفید با هم بازی کردند و قضاوت این دیدارها نیز توسط داور بین‌المللی راگبی صورت گرفته است.

افقی افزود: در اولین دیدار تیم پارت تهران ۱۳ بر ۷ تیم داتیس را مغلوب کرد و سپس داتیس ۱۹ بر ۵ مغلوب تیم شهر باران گیلان شد و در پایان تیم پارت ۱۹ بر ۱۲ از تیم گیلانی شکست خورد تا تیم شهر باران در جایگاه نخست بایستد .

مسوول روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با توجه به اینکه ورزش راگبی رشته المپیکی است، علاقه‌مندان بسیاری را در ایران به خود جذب کرده و در مسابقات مختلف تماشاگران زیادی برای دیدن بازی ها به زمین های ورزشی رفته و گیلان در این زمینه نیز پیشگام است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.