سمنان;

پروژه بهینه سازی شبکه فشار متوسط فیدر ده نمک

پروژه ی اصلاح و بهینه سازی فیدرده نمک ، حدفاصل شهرک صنعتی آرادان تا کارخانه املاح معدنی به طول 7 هزار متر اجرائی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آرادان ، مدیر توزیع برق شهرستان آرادان با اعلام این خبر گفت : در شش ماهه نخست امسال ، طرح توسعه 1 هزار و 100 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی و احداث 2 هزار و 60 متر خطوط فشار متوسط هوائی عملیاتی شده است .
ذبیح ا.. احمدی گفت : اصلاح 720 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و بهینه سازی 820 متر شبکه فشار متوسط هوائی ، از دیگر اقدامات به عمل آمده محسوب می شود .
وی بیان داشت : احداث سه ایستگاه هوائی و یک دستگاه پست زمینی توزیع برق با ظرفیت 4 هزار و 125 کیلو ولت آمپر ، برای تغذیه برق مشترکان جدید اجرائی شده است .
وی با اشاره به این که 167 مشترک جدید به مجموع مشترکان این شهرستان اضافه گشته یادآور شد : نصب 89 دستگاه سرچراغ روشنائی معابر از جمله فعالیت های صورت گرفته از شروع امسال تا به حال در شهرستان آرادان است .
مهندس احمدی اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا زمان حاضر ، 62 پروژه عمرانی با اعتباری به مبلغ 2 میلیارد و 108 میلیون ریال در شهرستان آرادان به بهره برداری رسیده است .
انتهای پیام / ه

برچسب ها: پروژه ، بهینه سازی ، برق ، ده نمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.