مصاف ستاره های گیتی پسند با تیم قعر جدولی/تنور لیگ برتر فوتسال باز هم داغ می شود

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشورمان پس از دو ماه تعطیلی فردا آغاز می شود.

مصاف ستاره های گیتی پسند با تیم قعر جدولی/تنور لیگ برتر فوتیال باز هم داغ می شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشورمان پس از دو ماه تعطیلی فردا آغاز می شود.

یاسین پیشرو قم _ آذرخش بندرعباس

این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که نماینده قم در دیدارهای گذشته خود نتایج بسیار خوبی بدست آورده و هم اکنون با کسب 7 امتیاز از چهار دیدار گذشته خود در رده پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال حضور دارد و با توجه به میزبانی در این مسابقه به نظر می‌رسد کار آسانی در مقابل آذرخش بندرعباس داشته باشد، این دیدار به قضاوت علی حفیظی، محمد بیاتی، صادق محمدی، حمیدرضا قدسی راغب در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.


ارژن فارس – شهروند ساری

این دیدار در حالی در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود که تیم میزبان در دیدار قبلی خود شکست خورده و تیم میزبان توانسته در دیدار گذشته پیروز شود و تیم شهروند ساری در جدول وضعیت بهتری نسبت به ارژن فارس دارد، داوران این دیدار علیرضا عبدالغنی،علی میرعبدالهی،مهدی صفایی و رضا کیامنش هستند.


دانشگاه آزاد تهران – مس سونگون

دانشگاه آزاد در 3 دیدار گذشته خود توانسته تنها 1 امتیاز کسب کند و رده دوازدهم جدول مسابقات قرار دارد البته با توجه به میزبانی دانشگاه آزاد در این مسابقه و وضعیت نه چندان مطلوب مس سنگون، این تیم می‌تواند امیدوار باشد که بتواند نتیجه مناسب را کسب کند، قضاوت این دیدار بر عهده حسین امیری، علیرضا یگانه، علی حاتمی و رضا رحیمی است.

دبیری تبریز – مقاومت البرز

دبیری تبریز که در این دیدار میزبان است در بازی قبلی خود شکست سنگینی را در مقابل صدر نشین مسابقات تجربه کرد و با توجه به پیروزی مقاومت در دیدار قبلی خود در مقابل ارژن شیراز به نظر می‌رسد تیم میزبان کار دشواری در مقابل نماینده البرز داشته باشد. داوران این دیدار علی پورافشار،حسین توانا، احسان سبزواری و علی احمدی هستند.

فرش آرا مشهد – تاسیسات دریایی

این دیدار به میزبانی فرش آرا و در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود و باتوجه به حضور این دو تیم در رده‌های سوم و چهارم جدول لیگ برتر فوتسال می‌توان به حساسیت بالا این دیدار پی برد. تاسیسات دریایی موفق شده هر 2 دیدار گذشته خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و قضاوت این دیدار بر عهده محمود نصیرلو، ایمان غلامی، محمدرضا ذاکری و میلاد حمزه است.

طرح و توسعه الوند – گیتی پسند اصفهان

گیتی پسند توانسته با اقتدار هر 4 دیدار گذشته خود را با برد پشت سر بگذارد و با 12 امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار بگیرد اما آن سوی میدان داستان کاملا متفاوت است و تیم طرح و توسعه الوند تاکنون هیچ بردی را بدست نیاورده و در رده آخر جدول مسابقات حضور دارد. این دیدار به میزبانی طرح و توسعه الوند و قضاوت پژمان رضایی، رضا ترابی، فرزین صالح و مجید اکبری برگزار می‌شود.

شهرداری ساوه – ملی‌حفاری خوزستان

نخستین دیدار هفته پنجم لیگ فوتسال به میزبانی شهرداری ساوه برگزار می‌شود این دیدار یک ساعت زودتر از دیگر بازی‌ها آغاز می‌شود و حفاری اهواز امیدوار است با کسب 3 امتیاز در این دیدار بتواند جایگاه خود را در بالای جدول مستحکم کند قضاوت این دیدار بر عهده ابراهیم محرابی افشار ،علیرضا رمضانی، ولی امجدی و مصطفی زینی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار