از دوئل مربیان خارجی تا فرار استقلال از قعر جدول

فردا هفته 10 رقابت های لیگ یک پیگیری می شود و تیم های بالا جدول رقابت نزدیکی برای صدرنشینی دارند.

از دوئل مربیان خارجی تا فرار استقلال از قعر جدولبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  نساجی در هفته دهم لیگ آزادگان یکشنبه و از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه باید در انزلی به مصاف ملوان برود.

با صلاحدید کادر فنی، بازیکنان نساجی صبح فردا پس از برگزاری یک جلسه تمرینی در ورزشگاه وطنی به سوی انزلی حرکت می کنند تا علاوه بر استراحت، آخرین جلسه تمرین خود را در انزلی برگزار کنند.


*مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان:

 ساعت 15- ورزشگاه شهدای رفسنجان


داور: جواد رحیم‌زاده، کمک‌ها: محمد هاشمی‌نسب، حامد صفایی و علیرضا جلالی، ناظر داوری: ایرج نظری

مسی ها هفته گذشته با شکست یک بر صفر مقابل سپیدرود نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با گل گهر سیرجان را دارد و تیم بگوویچ هم برای رسیدن به صدر باید مس را شکست دهد.جالب اینجا است که بگوویچ در گذشته سابقه حضور در تیم مس را داشته است.به نوعی این بازی تقابل دو خارجی است و سرمربی هر دو تیم خارجی هستند.

*فولاد یزد - سپیدرود رشت:
 ساعت 15- ورزشگاه شهید نصیری یزد

داور: موعود بنیادی‌فر، کمک‌ها: محمدرضا طالبی، براتعلی مولوی و عقیل جهانبازی، ناظر داوری: فرشید افشار

فولاد یزد با سرمربی جدید خود، محمود امیری روند صعودی خود را پشت سر می‌گذارد. این تیم هفته گذشته یک تساوی با ارزش در کرج مقابل اکسین کسب کرد و باعث شد تا شاگردان کریمی از رسیدن به صدر جدول محروم شوند. سپیدرود برای اینکه صدر جدول را حفظ کند باید فولاد را شکست دهد.


*خونه‌به‌خونه مازندران - نفت مسجد سلیمان:
 ساعت 15- ورزشگاه هفتم تیر بابل

داور: سیدمهدی سیدعلی، کمک‌ها: حسن انتظاری، جواد قنبریان و مصطفی بینش، ناظر داوری: بهرام تقوی

خونه به خونه هفته گذشته حریف خود را شکست نداد و به نتیجه تساوی رضایت داد.حال شاگردان مرزبان برای لیگ برتری شدن باید نفت را شکست دهند.نفتی که هفته گذشته به خیبر باخته و در رده دوازدهم جدول قرار دارد.


*خیبر خرم‌آباد - مس کرمان:
 ساعت 15 - ورزشگاه تختی خرم‌آباد

داور: احمد صالحی، کمک‌ها: فرزاد بهرامی، محسن سلطانی و روح‌اله تیموری، ناظر داوری: بابک وسیله‌بر

تیم خیبر خرم آباد هفته گذشته  اولین پیروزی خارج از خانه را مقابل نفت بدست آورد و  با هشت امتیاز به جایگاه چهاردهم جدول برسند. مس کرمان نیز همانند خیبر هفته گذشته دومین برد خود را کسب کرد. مسی ها  در هفته نهم با یک گل تیم پارس جنوبی را شکست دادند و به رده دهم آمدند.

*آلومینیوم اراک - اکسین البرز:
 ساعت 15 - ورزشگاه امام خمینی اراک

داور: پیروز سیف‌اله پور، کمک‌ها: حسین رحیمی‌پور، محمد نوری و حسین زمانی، ناظر داوری: زاهد بحرینی

آلومینیوم اراک در حال حاضر در رده نهم جدول جای دارد و هفته گذشته در خانه راه‌آهن به تساوی بدون گل رضایت داد. اکسین نیز هفته گذشته موفق شد  مقابل فولاد یزد یک امتیاز بگیرد و در رده سوم قرار گیرد. شاگردان فیروز کریمی می‌توانند با پیروزی مقابل آلومینیوم و تساوی یا شکست سپیدرود به رتبه نخست جدول برسند.

*ملوان انزلی - نساجی مازندران:
 ساعت 15:15 - ورزشگاه تختی انزلی

داور: محمدرضا فغانی، کمک‌ها: حمید کنعانی، امیر مبشر و ناصر جنگی، ناظر داوری: ابراهیم میرزابیگی

تیم ملوان انزلی هفته گذشته نتوانست مقابل فجرسپاسیِ 10 نفره به سه امتیاز برسد و با تساوی، شیراز را ترک کرد. شاگردان محمود فکری در نساجی روی دور پیروزی افتاده‌اند و 9 امتیاز کامل سه دیدار گذشته خود را گرفته‌اند. این تیم برخلاف مشکلات مالی زیاد، به علت تفاضل کمتر نسبت به خونه‌به‌خونه در رده پنجم جدول قرار دارد. نساجی محمد عباس‌زاده گل زن ترین بازیکنان لیگ یک را در اختیار دارد که با حضور در این تیم ابقا شده است.


*پارس جنوبی جم بوشهر - راه‌آهن تهران:
 ساعت 15:30 - ورزشگاه تختی جم

داور: وحید کاظمی، کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی، حمید نادری و عباس صادقی، ناظر داوری: سعید بطحایی

این دو تیم در مجموع از دو بازی یک امتیاز کسب کردند و برای بقا باید حریفان خود را شکست دهند.پارس جنوبی فصل گذشته به واسطه حضور پاشازاده در این تیم به لیگ دسته یک صعود کرد و وی شناخت خوبی از این تیم دارد.وی در حال حاضر با راه آهن فصل جدیدی را تجربه می کند.

*استقلال اهواز - ایرانجوان بوشهر:
 ساعت 15:45 - ورزشگاه تختی اهواز

داور: داود محرابی، کمک‌ها: مهدی الوندی، امید افخمی و امید جمشیدی، ناظر داوری: صفدر احمدی

با استعفا دسته جمعی مربیان استقلال اهواز ابراهیم تهامی تیم را ارنج می کند و ایرانجوان هفته گذشته یک امتیار بدست آورد و حالا میزبان تیم استقلال است.آبی پوشان اهوازی در ته جدول هستند و برای فرار از سقوط باید ایرانجوان را شکست دهند.

دسته گل بازیکن نفت برای مرزبان

عرفان پورافراز بازیکن فصل گذشته پیکان به نفت مسجد سلیمان ملحق شد و در هفته 10 باید با سرمربی سابق خود مرزبان روبه رو شود.این بازیکن خیلی زود خود را در ترکیب اصلی قرار داد. وی قرار است در بازی با خونه به خونه با دسته گل از مربی خود استقبال کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار