کرمان؛

شهرداری بم دربی استان کرمان را برد

در افتتاحیه مسابقات لیگ سه کشور بازی حساسی بین شهرداری بم و مس نوین کرمان برگزار شد.

شهرداری بم دربی استان کرمان را برد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان درافتتاحیه مسابقات لیگ سه کشور در شرق کشور امروز بازی بسیار حساسی بین شهرداری بم ومس نوین کرمان برگزار شد.

این دربی که به ال کرمانو معروف است با پیروزی شاگردان محمود جادری سرمربی موفق چند سال اخیر فوتبال خوزستانی به پایان رسید.

در این دیدار، بازی فنی قابل قبول از سوی شهرداری بم به دید همگان رسید که در دقایق اولیه ضربه سر علی وزیری از کنار تیر با اقبال بزرگ کرمانی ها به گل ننشت.

 در ادامه ضربه یاسر رحیمی روی ارسال زیبای علی خورشیدی  به زیر طاق دروازه خورد و بیرون آمد.

بازی گردانی یاسر رحیمی و محمد حجت آبادی و احمدذر در میانه میدان و نفوذ های زیبای علی خورشید و علی وزیری دروازه مس نوین بارها مورد تهدید قرار دادکه با درخشش دروازبان ومدافعان  مس دفع شد.

در دقیقه 37 این مس نوین بود که روی غافل گیری شهرداری بم به گل رسید و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم شاگردان محمود جادری  با فشار زیاد دوبار توسط علی وزیری و علی خورشیدی دو موقیعت تک به تک را هدر دادن و شوت سرکش احمد ذر از کنار دیر عمودی با بد اقبای به گل ننشت.

حرکت های زیبای حجت آبادی ، یاسر رحیمی و بازی ترکیبی علی خورشید و علی وزیری و همچنین ارسال زیبا دو مدافع کناری سجاد نظر پور وکیهان میر زاده عرصه را بر کرمانی تنگ کرد ودر دقیقه شصت روی ضربات ایستگاهی که نصیب شهرداری بم شد شوت سرکش یاسر رحیمی به گل تساوی شهرداری بم تبدیل شد.

در ادامه مس صاحب یک ضد حمله شد که میلاد معتمد با درخشس کامل مانع از گل زنی تیم مس نوین شد.

 در دقیقه 75 با حرکت زیبای علی وزیری ودریبل هرسه مدافع مس کرمان گل دوم شهرداری بم به ثمر رسید و با تعویض های به موقع و آوردن همایون لرستانی وحسین رزم پوش و محمد رضا محمد آبادی شهرداری بم به حفظ نتیجه پرداخت.

مس نوین نیز برای جبران گل دریافتی اقدام به ارسال بلند کرد که دفاع تیمی ومستحکم  شهرداری متشکل از محمد جواد صادقی، مهران غلامشاهی و سجاد نظر پور وکیهان میرزاده وداشتن دروازبانی با هوش مثل میلاد معتمد حملات مس نوین کرمان به جایی نرسید وشهرداری بم اولین پیروزی را دشت کرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، دربی ، برد ، بم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار