اردبیل؛

تبادل انرژی با کشورهای همسایه از اولویت های برق منطقه آذربایجان است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: یکی از اولویتهای اساسی شرکت برق آذربایجان تبادل انرژی با کشورهای همسایه است که در این زمینه همکاریهای خوبی با شرکت نیروی برق انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین صبوری افزود: یکی از اولویتهای اساسی شرکت برق منطقه آذربایجان تبادل انرژی با کشورهای همسایه است که در این زمینه تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل به دلیل مرزی بودن تبادل خوبی با کشورهای همسایه‌ دارد٬ افزود: در این زمینه برای تبادل انرژی تعاملات و رایزنی‌های خوبی انجام شده است و این امر می‌تواند برای منطقه بسیار مفید باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: با حضور وزیر نیرو پروژه‌های برق در استان اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی به بهره‌برداری رسید و با توجه به اینکه استانهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل زیر نظر منطقه آذربایجان بوده و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شد است.

صبوری با بیان اینکه بخش خصوصی برای حوزه برق یک اقدام بسیار ضروری است٬ تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حوزه برق یک اقدام بسیار ضروری است که برای این امر در استان اردبیل استانهای آذربایجان شرقی و غربی نیز اقدامات خوبی انجام داده‌اند و رفته رفته روند سرمایه‌گذاری در این منطقه تسهیل شده است.

وی از اجرای 12 پروژه برق در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها هم اکنون بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا پایان سال 96 به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.