کرمانشاه؛

نيروي انتظامي در خدمت هيئت هاي مذهبي

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: نيروي انتظامي يك نيروي ديني و ولايي و در خدمت هيئت هاي مذهبي است و قبل از ورود به ماه محرم جلسات متعددی براي هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات عزاداري ابا عبدالله الحسين (ع) داشته ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا شیرزادی ماموريت نيروي انتظامي در ايام دهه اول ماه محرم را در دو بخش انتظام بخشي و امور ترافيكي اعلام كرد و اظهار داشت: انتظامي شهرستان در طول دهه محرم با بکارگیری 80 نفر نیروی کمکی و آماده باش 100 درصدي در خدمت هيئت هاي عزاداري و عموم مردم عزيز شهرستان است.

وی به شهروندان و عزاداران حسيني توصيه كرد: هنگامي كه دسته های عزاداري در خيابان هاي سطح شهر عبور مي كنند با ماموران پليس همكاري لازم را داشته باشند و هرگونه موارد مشكوك، انتقاد و پيشنهاد را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه در خصوص تعيين ساعت خاصي براي پايان مراسم هاي عزاداري در طول شب نیز گفت: ساعت خاصي براي اينگونه مراسم ها تعيين نشده اما به همه هيئت هاي مذهبي در جلساتي كه داشتيم توصيه كرديم كه مراسمات خود را طوري تنظيم كنند كه در ساعات پاياني و نيمه هاي شب باعث اذيت و آزار مردم، افراد كهنسال و بيماران نشوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار