ساری،

عزت ایران از رشادت شهدا است

اگر ایران اسلامی برای حل مسائل جهانی یک طرف میزهای مذاکره است به واسطه قدرتی است که شهدا برای ما ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در یادواره 323 شهید اطلاعات شمال کشور در ساری گفت: پرچم جهاد و شهادت است که سیاست های آمریکا و شرکای آن را متوقف و راه رسیدن آنها به اهدافشان را مسدود کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد وشهادت ضامن گسترش اسلام در طول تاریخ شد ، افزود: این روزها نهضت بیداری مسلمانان با پیروی از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران از پشت جاهلیت مدرن دوباره طلوع کرد و ذهن ها را نورانی کرده است.

سردار سلامی افزود: استکبار می خواست با جلوگیری از شکل گیری یک نظام اسلامی در خاورمیانه، مسلمانان را در گورستان جهالت مدرن نگاه دارد و سرمایه های مادی و معنوی انها را به یغما ببرد اما انقلاب اسلامی سبب نجات جهان اسلام از جاهلیت های مدرن شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطق انقلاب اسلامی نجات مسلمانان از زیر یوق استکبار است و آزادی و عزت مسلمانان جزو دستور کار جامعه انقلاب اسلامی ایران است.

سردار سلامی افزود: رمق دشمنان ما تمام شده است و هیچ چشم اندازی برای موفقیت آنها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه عزت، پیشرفت و استقلال کشور ما در گرو شهادت غیور مردان است افزود: شهادت راز بزرگ سعادت و کرامت مسلمانان است و هر قومی که لباس جهاد و شهادت را از تن بیرون کند خداوند بر او لباس ذلت می پوشاند.

سردار سلامی به نقش بسیار برجسته نیروهای اطلاعات در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نیروهای اطلاعات و عملیات، دلیل و راهنمای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بودند.

وی افزود: گیلان و گلستان و مازندران کهکشانی از ستارگان بی غروب را به نظام اسلامی تقدیم کردند که تا همیشه تاریخ خواهند درخشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جاودانگی را محصول شهادت دانست و افزود: روح جهاد و شهادت در کالبد مردم زنده است و در کالبد دیگر ملت ها نیز دیده شده استا.

سردار سلامی، شهادت امام حسین را خون بهای عظمت اسلام دانست و افزود: شهادت امام حسین حجت را بر ما تمام می کند چرا که برای مقاومت در برابر ظلم، امام نیز شهید می شود.

سردار سلامی گفت: اگر عاشورا نبود دشمنان در کوچه و خیابان های ما سرنوشت ما را در دست می گرفتند.

سه استان شمالی کشور 323 شهید اطلاعات تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند که 207 شهید مازندرانی هستند.

در این مراسم از تمبر شهدای اطلاعات و 8 کتاب رونمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.