آبادان ؛

انجام عملیات بهسازی ۱۰ روستای دهستان حسینی شادگان

بهسازی ۱۰ روستای دهستان حسینی شادگان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛موسوی  مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان گفت:  عملیات انجام شده در روستاهای دهستان حسینی شامل: احداث سه دستگاه پارک کودک، آسفالت معابر به مقدار ۴۴ هزار مترمربع، زیرسازی حدود ۸۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع، هشت هزار و ۴۵۰ مترمربع پیاده روسازی و دو هزار و ۱۵۰ مترمکعب بتن ریزی بوده است.

سید محمد موسوی با بیان اینکه طرح هادی تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان تهیه شده است، افزود: از جمله روستاهایی که طرح بهسازی در آنها اجرا شده می توان به روستاهای غریبه، حسینی، منصوره سادات، آلبوعبید، میلان، منصوره علیا و سفلی و همچنین روستاهای چومه سید علوان، چومه توپچی و آلبوحصار اشاره کرد و در صورت تأمین اعتبارات لازم و مکفی سایر روستاها نیز از این طرح بهره مند خواهند شد.

وی گفت: بحث بهسازی روستاها یک قدم خوبی است که روستاییان در روستاها بمانند و در این میان باید اسباب معیشت و رفاه مردم هم تامین شود که تحقق این مهم باعث ماندگاری روستاییان در روستاها می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان افزود: اجرایی کردن طرح هادی در روستاهای شهرستان شادگان زیربنای کلیه کارهای عمرانی است و به همین دلیل توجه به اجرایی کردن این طرح‌ها در مناطق روستایی شهرستان یکی از برنامه های اصلی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان به شمار می‌رود.

موسوی همچنین گفت: روند بهسازی معابر روستایی شهرستان تاکنون پیشرفت مطلوبی داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.