آبادان ؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی درشادگان

همایش بزرگ پیاده‌روی به‌ مناسبت هفته تربیت بدنی در شادگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آمله رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، از این هفته به عنوان فرصت مناسبی برای تقویت برنامه های ترویجی در حوزه ورزش یاد کرد و بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تأمین سلامت جسمی تاکید داشت.

خلیل آمله گفت: دیدار ورزشکاران با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار ورزشکاران و مسئولان هیئت ها با فرماندار، همایش پیاده روی، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان، مسابقات فوتسال تقدیر و معرفی هیئت های ورزشی و باشگاه های دارای مجوز برتر به استان از جمله برنامه های اجرایی اداره ورزش و جوانان شادگان در این هفته است.

وی افزود: اجرای این برنامه های فرهنگی ورزشی در راستای ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی در هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان شادگان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش روز تذکر بر قدر دانستن سلامتی است و سلامتی هدیه ای الهی است که به خود فرد تعلق ندارد بلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها راه حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.