آبادان؛

بهسازی 46 روستای شادگان

۴۶ روستای شادگان در بخش اجرای طرح های هادی روستایی بهسازی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان گفت: جهت اجرای طرح های هادی این روستاها مبلغ ۱۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

آلبوغبیش افزود: این طرح ها شامل تکمیل پروژه های سال ۹۱ و اجرای پروژه های بهسازی سال های ۹۲ تا ۹۴ بوده و در این راستا ۱۳۳ هزار و ۲۸۵ متر مربع آسفالت سازی، ۲۲ هزار و ۸۲۰ متر مربع پیاده رو سازی، ۲۷ هزار و ۳۰۴ متر مکعب عملیات خاکی و ۲۰ و ۲۷۸ متر جوی و جدول اجرا شده است.

وی گفت: طی این مدت، تعداد ۸۸۶ فقره تسهیلات بانکی مقاوم سازی جذب، تعداد یک هزار و ۸۷۴ فقره سند مالکیت روستایی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صادر و تعداد سه هزار و ۲۷۴ پرونده جهت صدور رأی سند مالکیت تشکیل شده است .

معاون فرماندار شادگان با اشاره به طرح های مشارکتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاران افزود: هم اکنون تعداد هشت پروژه مشارکتی بهسازی روستایی در بخش های تابعه با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۸۰ درصد شامل عملیات خاکی، کوپال ریزی، احداث جوی و جدول، شن ریزی و آسفالت سازی در حال اجراست و دو پروژه به طور ۱۰۰ درصد تکمیل شده اند.

آلبوغبیش گفت:بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با اداره کل امور روستایی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اجرای پروژه های مشارکتی بهسازی محیط روستایی بدون محدودیت اعتباری قابلیت اجرایی داشته و دهیاران و بخشداران می توانند در این زمینه با هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پروژه های خود را تعریف و اقدامات بعدی را انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.