تبریز؛

درخشش شیرجه‌روهای آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمانی کشور

آذربایجان‌شرقی قهرمان بزرگسالان و جوانان و نایب قهرمان نوجوانان مسابقات شیرجه کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسابقات قهرمانی کشور شیرجه سال ۱۳۹۵ که به مدت دو روز به میزبانی استان تهران در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود، پایان یافت و آذربایجان شرقی قهرمان بزرگسالان و جوانان و نائب قهرمان نوجوانان کشور شد.

در پایان رقابتها در رده سنی بزرگسالان آذربایجان شرقی با مجموع ۹۸ امتیاز اول شد و تهران با مجموع۸۰ امتیاز و خراسان با مجموع ۵۶ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان آذربایجان شرقی با مجموع ۱۷۲ امتیاز همچنان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تهران با مجموع ۱۳۸ امتیاز و کرمانشاه با مجموع ۱۱۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان تهران با مجموع ۹۶ امتیاز اول شد و آذربایجان شرقی با مجموع ۸۰ امتیاز دوم و اصفهان با مجموع ۵۴ امتیاز سوم شد.

در بخش انفرادی رقابتها در تخته یک متر علی قادری در رده سنی زیر 13 سال طلا گرفت و در رده سنی زیر 15 سال تخته یک کتر آرش محمدیان طلایی شد و افشین عظیم زاده به مدال نقره رسید.

در تخته یک متر امیر حسین رحیمیان نقره گرفت و در رده سنی بزرگسالان مجتبی ولی پور طلایی شد و علی شکول به مدال نقره دست یافت.

در روز دوم رقابتها در تخته 3 متر امیر حسین رحیمیان در رده جوانان به مداال طلا برسد و مجتبی ولی پور و علی شکول به مدال نقره و برنز رسیدند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.