تبریز؛

پایان مرحله اول المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانان کشور در تبریز

مراسم اهدای جوایز مرحله اول یازدهمین المپیاد عملیاتی - ورزشی آتش نشانان کشور در تالار اندیشه ائل گلی تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این مراسم سرپرستان تیم های برتر مرحله اول یازدهمین المپیاد عملیاتی_ ورزشی آتش نشانان کشور جوایز خود را از مسئولین برگزاری مسابقات دریافت کردند.

این مراسم با حضور نماینده سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در المپیاد،  مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، رییس کمیته فنی، رییس کمیته انضباطی المپیاد معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز، مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز و سایر مسئولان اجرایی برگزار شد.

مرحله اول یازدهمین المپیاد عملیاتی_ ورزشی آتش نشانان  کشور در رشته های شنا، طناب کشی و تخلیه اضطراری مصدوم و امداد و نجات برگزار شد و تیم های برتر در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در رشته شنا زیر 35 سال بهزاد نوری پور از تیم تبریز الف اول و علیرضا مسرت از تیم یزد دوم و جواد یار بیگی از تیم قزوین سوم شد.

در رشته شنا بالای 35 سال نیز محمدرضا محمدی از تیم تبریز الف مقام اول را از آن خود کرد و تیم های قزوین و قائم شهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین برتری تیم قزوین در رشته تخلیه اضطراری مصدوم از سری مسابقات تخصصی یازدهمین المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانان کشور تیم های اصفهان و تبریز دوم و سوم شدند.

در نتایج نهایی صعود و فرودمقام اول تا سوم  به ترتیب به تیم های اصفهان، زنجان و نیشابور رسید.

در جریان اجرای مسابقات طناب کشی نیز تیم های تبریز اول و مشهد دوم و رشت حایز مقام سوم شدند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار