سود 10 میلیاردی دانشگاه تهران شمال در سال94/ واحدی دانشگاهی با 35 هزار دانشجو و 91 هزار دانش آموخته

رییس دانشگاه آزاد تهران شمال از سود 10 میلیاردی در سال 94 و تعداد دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز مراسم افتتاح پنج هزار مترمربع طرحهای عمرانی همزمان با آغاز سال تحصیلی و تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری دانشگاه آزاد در واحد پردیس تهران شمال این دانشگاه برگزار شد.

صفانیا رییس دانشگاه آزاد تهران شمال ضمن تبریک به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این واحد گفت: بر اساس اسناد بالادستی اهداف کلان دقیقی از جمله طراحی و تدوین پیش نویس برنامه ششم توسعه، اقتصاد دانش بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی و غیره را برای دانشگاه تعیین کردیم.

وی افزود: لذا در پرتو هدف گذاری به اقداماتی بزرگ رسیده ایم که از جمله آنها می توام به انتقال ستاد واحد تهران شمال به پردیس حکیمیه با فضای 84 هزار مترمربع، افزایش دانشجویان متناسب با امکانت واحد به 35 هزارو 800 دانشجو، رشد اعضای هیات علمی از 480 نفر در سال 92 به 576 نفر در سال جاری،رشد رشته محلها از 161 مورد درسال 92 به 322 رشته محل در سال 95 که عمدتا در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

صفانیا ادامه داد: همچنین توسعه آزمایشگاهها و فضای آزمایشگاهی و کارگاهی را از چهار هزار و 95 به 25 هزار و912 در سال95 و رسیدن به سود 10 میلیاردی در سال 94 از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه منابع درآمدی دانشگاه را به طرحهای مختلف مثل برون دانشگاهی غنی می شود، بیان کرد: با این تمهیدات و داشتن 115 هزار مترمربع فضای موجود در دانشگاه تهران شمال و بیش از 91 هزار دانش آموخته، این واحد توانسته رتبه هفتم واحدهای تاثیرگذار براساس پایگاه استنادی داشته باشد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از شرکت های دانش بنیان، مخترعان و محققان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار