قزوین؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح

بمناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح امروز در مقر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در آستانه هفته امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ماه محرم قرار داریم خواستار احیای هر چه بهتر این فریضه الهی شد .

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت : اگر در جامعه ای  فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود آزادگی و حریت جای خود را به تملق گویی و چاپلوسی خواهد داد .

همتی استاندار قزوین هم در این مراسم به نقش مهم و تاثیر گذار نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و افزود: در سایه امنیت و آرامش است که جوامع رشد و توسعه می یابند.

استاندار قزوین در ادامه یکی از مهمترین وظایف دولت ها را برقراری نظم و امنیت در جامعه دانست و افزود: امنیت امروز کشورمان بالاتر از امریکا و دیگر کشورهای اروپایی است .

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح

همتی ضمن قدرانی و تشکر از حضور گسترده مردم در استقبال از ریس جمهور ، از نیروی انتظامی بخاطر تلاش های شبانه روزی دربرقراری نظم و امنیت قدردانی کرد .

سردار محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین  هم از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع در طول هفته انتظامی در استان خبر داد .

فرمانده انتظامی استان در ادامه از افزایش  ساعات خدمت رسانی به مردم و ترخیص موتور سیکلت ها و خودروهای توقیفی در هفته نیروی انتظامی  خبر داد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح

در صبحگاه مشترک امروز ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدا ، اعطاء در جه به نیروهای انتظامی ، یگانهای مختلف رژه رفتند و نیروهای انتظامی در مانوری توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

نظیر چنین مراسمی در دیگر شهرستانهای استان هم برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.