قزوین؛

برگزاری همایش پلیس ، امنیت و اصناف + عکس

این همایش به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی با هدف ایجاد امنیت و آرامش در جامعه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ کبیری معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : با توجه به جایگاه بسیار مهم اصناف در تنظیم و توزیع بازار ، باید همکاری لازم بین اصناف و نیروی انتظامی برای رسیدن به امنیت افزایش یابد.

برگزاری همایش پلیس ، امنیت و اصناف

کبیری امنیت موجود در بازار اقتصاد داخلی را حاصل تلاش های نیروی انتظامی دانست  و افزود : موضوع ساماندهی واحدهای بدون پروانه کسب هم ، تنها در سایه همکاری نیروی انتظامی و اصناف قابل پیگیری است.

کبیری در ادامه مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت های مهم استان اعلام کرد و گفت : بیشترین آمار قاچاق کالا در استان مربوط به قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی است.


برگزاری همایش پلیس ، امنیت و اصناف

کبیری اضافه کرد با داشتن بیش از۳۵هزار صنف ، ما از نمایندگان اصناف میخواهیم با تاکید بر ارائه ی کالای ایرانی ، همکاری لازم را با اداره نظارت بر اماکن عمومی داشته باشند.

سرهنگ امیری جانشین فرمانده انتظامی استان هم در این همایش گفت : "همه باهم برای امنیت و آرامش" شعار ماست ، که با تعامل بین بخشی سازمانها و نهادهای مختلف استان ، محقق خواهد شد.

برگزاری همایش پلیس ، امنیت و اصناف

سرهنگ امیری افزود : نیروی انتظامی در دو حوزه محورهای ورودی و خروجی و در سطح استان در حال مبارزه با توزیع و فروش کالای قاچاق است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد : تولید آرامش در جامعه بدست خود مردم است و تلاش ما هم بر اینست که ضریب احساس امنیت در جامعه افزایش یابد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.