قم؛

4 بدمینتون باز قمی در رنکینگ بزرگسالان کشور

ساده خو دبیر هیئت بدمینتون استان قم گفت:۴ بدمینتون باز قمی در مسابقات بدمینتون رنکینگ بزرگسالان کشور حضور یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: رقابت‌های بدمینتون رنکینگ بزرگسالان کشور با هدف تعیین رده بندی بدمینتون بازان کشور و انتخابی تیم ملی برای رویدادهای آتی بین المللی در زنجان برگزار می‌شود و نمایندگان قم در این مسابقات حاضر هستند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: تیم بدمینتون قم متشکل از ۴ ورزشکار در این مسابقات به میدان می‌رود و شاخص‌ترین عضو تیم بدمینتون قم در این پیکارها محسن صادقیان بدمینتون باز برجسته قم و دارای سابقه عضویت در تیم ملی است.

وی افزود:علاوه بر محسن صادقیان، علیرضا یزدانی دیگر بدمینتون باز قمی است که در این مسابقات در بخش یک نفره موسوم به سینگل به میدان می‌رود و به دنبال حضور در جمع برترین‌ها و کسب امتیاز از این مسابقات است.


ساده خو عنوان کرد: در این پیکارها ۷۷ بازیکن در قسمت یک‌نفره و ۵۴ بازیکن در قالب ۲۷ تیم دونفره از ۲۸ استان کشور برابر هم پیکار خواهد کرد و دومین مرحله رنکینگ بدمینتون مردان رده سنی بزرگسالان در اوایل دی ماه برگزار می‌شود.

 در پایان تصریح کرد: معین خاکی و امیر علی موسوی بدمینتون بازان رده سنی نونهالان قم پیش از این در مسابقات نونهالان کشور موفق شدند در بخش ۲ نفره یا دوبل روی سکوی سوم قرار بگیرند و تنها شکست این تیم در نیمه نهایی برابر گلستان حادث شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار