قم؛

صعود تیم های برتر به دوره حذفی مسابقات بدمینتون

چهره ۸ تیم راه یافته به دور حذفی مسابقات بدمینتون دانش آموزی متوسطه کشور در بخش دختران به میزبانی قم مشخص شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  مسابقات بدمینتون دانش آموزی کشور در مقطع متوسطه در بخش دختران به میزبانی قم ادامه یافت و تیم‌های برتر و صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شدند.

در گروه 5  تیم بدمینتون قم با یک پیروزی و یک شکست از صعود به مرحله بعدی مسابقات تیمی بازماند و تیم البرز بود که بالاتر از قم از مرحله گروهی به دور دوم راه یافت.

در این مسابقات  از گروه دوم تهران ۵ بر صفر گیلان را شکست داد و به دور حذفی رفت و از گروه یک، شهرستان‌های تهران ۳ بر ۲ زنجان را شکست داد و سپس با پیروزی ۳ بر ۲ بر کرمانشاه به عنوان تیم اول گروه دشوار نخست راهی دور حذفی شد.

کرمانشاه در گروه یک ۳ بر ۲ زنجان را شکست داد و از گروه ۳، کرمان ۳ بر ۲ برابر مرکزی به پیروزی رسید، مازندران ۴ بر یک دومین شکست را به مرکزی تحمیل کرد و سرانجام مازندران با پیروزی ۵ بر صفر بر کرمان به دور بعد راه یافت.

در گروه ۴، سمنان در تک بازی این گروه ۵ بر صفر خراسان رضوی را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد و در گروه ۶ که تک بازی گلستان و فارس تعیین کننده صعود بود فارس ۴ بر یک به پیروزی رسید و به دور بعد رفت.

در گروه ۷  ایلام ۵ بر صفر برابر سیستان و بلوچستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در گروه ۸، کردستان ابتدا ۵ بر صفر همدان را شکست داد ضمن این که پیروزی ۵ بر صفر یزد برابر همدان برای صعود این تیم بی ثمر بود.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار