زنجان؛

روحيه حماسی ملت و روحيه دفاعی رزمندگان از عوامل سرنوشت ساز در دفاع مقدس

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: روحيه حماسی ملت و روحيه دفاعی رزمندگان در ميدان های نبرد با دشمن بعثی يکی از عوامل سرنوشت ساز در دفاع مقدس بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردارعليرضا صالحی با بیان اينكه هشت سال دفاع مقدس گنجي برای ايران اسلامی است  گفت :هشت سال دفاع مقدس حامل فرهنگ و ويژگی های روانشناختی و جامعه شناختی ويژه است که آن را از ساير نبردها و جنگ هاي متعارف متمايز می سازد.  
فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه در دوران دفاع مقدس قدرتی به جوانان تزريق شد كه در برابر ابرقدرت گفتند ما آمريكا را زير پا می گذاريم افزود : در دوران دفاع مقدس مادران فرزندان خود را در لبيک به ندای امام به جبهه ها اعزام می كردند و خداحافظی مادران و همسران با رزمندگان در لحظات اعزام به مناطق عملياتی و روبوسی و طلب حلاليت در شب های عمليات توسط رزمندگان از صحنه های ماندگار و خاطره انگيز دوران دفاع مقدس است .  
سردار صالحی باتاكيد بر اينكه دوران دفاع مقدس ، دوران اخلاص و رابطه معنوي با خداوند بلند مرتبه بود كه ما بر سر اعتقاداتمان ايستاديم خاطر نشان كرد : در دوران دفاع مقدس انفاس قدسی حاكم بود كه جوانان و رزمندان، زندگي و همه هستي خود را تقديم انقلاب اسلامي كردند.  
اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه هشت سال دفاع مقدس همه معادلات جهان را به هم زد اظهار کرد: فرماندهان دوران دفاع مقدس ايران اسلامی در هيچ دانشگاه جنگي، آموزش نديده بودند اما چون ارتباط با خداوند و ائمه اطهار (ع ) داشتند پيروز و سربلند شدند.  
وی با تاكيد بر اينكه عزتي كه داريم به واسطه خون شهداست گفت : مهم ترين مولفه قدرت ملي و توان رزم در دفاع مقدس روحيه حماسی برگرفته از باور و اعتقادات مردم و رهبری بی بديل حضرت امام (ره) است .  
فرمانده انتظامی استان زنجان با بيان اينكه روحيه حماسي ملت و روحيه دفاعي رزمندگان در ميدان هاي نبرد با دشمن بعثی يکی از عوامل سرنوشت ساز در دفاع مقدس بود خاطر نشان كرد : فرماندهان دوران دفاع مقدس به ما ايثار ، وفاداری و ولايتمداری آموختند .  
سردار صالحی با اشاره به چگونگی نائل شدنش به درجه و افتخار جانبازی گفت : فرماندهان دوران دفاع مقدس به ما درس زندگی و دين آموختند.  
وی در خصوص نقش نيروی انتظامي در دوران دفاع مقدس خاطر نشان كرد : نيروی انتظامي در نوك پيكان تامين نظم و امنيت در كشور قرار داشته و افتخار اين نيرو به تامين نظم و امنيت در جای جای ايران اسلامي است .  
فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكيد بر اينكه افتخار ما از شهدا و خانواده شهداست افزود : نيروی انتظامی بيش از 86 هزار شهيد و 20 هزار جانباز تقديم انقلاب و امنيت كشور كرده است كه به آن مي باليم.  
فرمانده انتظامی استان زنجان بيان کرد: همچنين هفته دفاع مقدس، فرصتی مناسب برای حفظ و نشر ارزش‌های هشت سال جنگ تحميلي است که ترويج فرهنگ ولايت‌مداری، مقاومت، ايثار، جهاد، شهادت، خودباوری دينی و ملی و اعتلای انقلاب اسلامی که همانند نگين درخشان در تاريخ باشکوه کشور می درخشد را زنده نگه داريم.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.