زنجان؛

آغاز سال تحصیلی جدید برای 6 هزار و 140 نفر از دانش آموزان ایجرود

سال تحصیلی جدید برای 6 هزار و 140 نفر از دانش آموزان ایجرود آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ایجرود، در این مراسم مریم عابدی نماینده وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس گفت : هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال است که این کمال در اصلاح رابطه انسان با خود ، خدا ، جامعه و طبیعت حاصل می گردد.

وی در ادامه افزود : علم و دانش به تنهایی نمی تواند موجبات کمال را فراهم آورد بلکه نیازمند بسترهای دیگر از جمله خود شناسی است که راه کمال از خودشناسی آغاز می شود.

همچنین حجت الاسلام مقدمی، با اشاره به افتخارات دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در شروع سال تحصیلی تغییر رویکرد و ایجاد نگرش مثبت و پویایی در دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار است که معلمان و مسئولین آموزش و پرورش آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مقدمی در ادامه افزود : وجود امکانات و فضای آموزشی از اولین و مهمترین پیش زمینه های یک آموزش مطلوب است که خانواده ها در این امر همراه و همگام با آموزش و پرورش باشند.

اسماعیل بیات ، فرماندار شهرستان ایجرود نیز در این مراسم گفت : در برهه ای از تاریخ این انقلاب ، تکلیف جهاد و دفاع از میهن بود و امروز تکلیف شما دانش آموزان کسب علم و دانش وتسریع پیشرفت علمی کشور است.

بیات هچنین تصریح کرد: کشور ما امروز به عنوان نماینده اسلام و ولایت باید با تمام همت تلاش نماییم تا در مقابل دشمنان بتوانیم ایستادگی و مقاومت نمایم.

داود بهرامی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود نیز ضمن تبریک آغازبهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت یادو خاطره ایثارگری ها رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت : پیام شهدا امروز این است که در سنگر جهادو علم به وظیفه خود ادا نمایم و رشد علمی کشور را پیش ببریم.

بهرامی در با اشاره به شعار سال افزود : در سایه همراهی و همدلی هم بتوانیم در سنگرهای علم و دانش افق های روشنی را برای کشور به ویژه در این شهرستان شاهد باشیم.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.