شیراز؛

راه‌ اندازی نخستین دوره آموزش مجازی جنوب کشور در شیراز

نخستین دوره آموزشی مجازی رشته‌ های مختلف هنری در جنوب کشور تا پایان مهرماه در شیراز راه‌ اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بتول معلم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز گفت: با توجه به اینکه در شرایط کنونی امکان بهره‌مندی از استادان رشته‌ های مختلف هنری برای همه افراد امکانپذیر نیست، تلاش شده که دوره آموزش مجازی در شیراز راه ‌اندازی شود.
وی با بیان اینکه رایزنی با ادارات مختلف برای راه ‌اندازی این دوره آموزشی انجام شده است، افزود: تلاش می ‌شود که تا پایان مهرماه سرور های آموزش مجازی خریداری شود تا بتوان این دوره را قبل از پایان سال در شیراز اجرا کرد.
رئیس اداره ارشاد شیراز با بیان اینکه 6 میلیارد ریال هزینه تهیه سرور های آموزش دوره مجازی است، ادامه داد: متقاضیان برای این نوع آموزش می ‌توانند به دو طریق آنلاین و آفلاین از مباحث مطرح شده استفاده کنند.
معلم با بیان اینکه تمامی استان ‌های جنوب کشور می‌ توانند از این آموزش بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: نیمه مهرماه جلسات نهایی اجرای این طرح گرفته و پس از آن فراخوان اعلام ثبت‌نام و چگونگی استفاده از این روش از طریق اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس اعلام می‌ شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته از برخی از استادان به نام جهان دعوت شده بود، تصریح کرد: این نوع آموزش حضوری تعداد محدودی از افراد می‌ توانند شرکت کنند اما با راه‌اندازی آموزش مجازی بدون در نظر گرفتن بعد مسافت می‌توان از حضور چنین استادانی بهره برد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.