وزیر ارتباطات در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصلی در استان البرز:

مدارس هوشمند بخشی از شبکه ملی اطلاعات است

محمود واعظی که برای نواختن زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی به استان البرز رفته بود ، مدارس هوشمند را بخشی از شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جشن متمرکز استانی بازگشایی مدارس البرز در دبیرستان مهدیه در رجائی شهر که با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شد، حضور یافت و زنگ آغاز سال تحصیلی 95-96 را به صدا درآورد.

وزیر ارتباطات در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: در دنیای امروز ثروت علم است و داشتن نیروی انسانی پرتلاش و با تفکر دانش‌بنیان ثروت است.

وی همچنین ضمن بیان اینکه همین موضوع سبب ثبات جایگاه کشور در منطقه شده است خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل شکست دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی نهضت بیداری اسلامی است.

رهبر هوشمند و ملت فکور سبب شد تا ایران در جهان عزیز بماند و دانش آموزان نیز باید تمام‌وقت خود را صرف یادگیری و پیشرفت علوم مختلف کنند تا برای سازندگی کشور آماده شوند.

وی افزود: خداوند این استعداد را به نوجوانان و جوانان ما داده است تا شاهد دستاوردهای فراوان در حوزه‌های مختلف باشیم و این‌یکی از دلایل پیشتازی ما در موضوعات مختلف است.

واعظی تأکید کرد: تمام امید نظام، رهبری و دولت دانش آموزان هستند که امیدواریم بتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتر کشور توسط آن‌ها باشیم.

وی در ادامه با اشاره به استفاده درست دانش آموزان از فضای مجازی و توجه این قشر به این فضا بیان کرد: این دانش آموزان هستند که با نحوه انتخاب و استفاده خود از این فضا تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کنند.

این مدرسه به‌عنوان پایلوت به ابزار هوشمند تجهیز شده است تا دانش آموزان بتوانند استفاده مفیدی را از فنّاوری درزمینهٔ آموزش داشته باشند.

امیدواریم با توجه به ظرفیت استان البرز در حوزه ارتباطات بتوانیم مدارس هوشمند را این استان افزایش دهیم تا فنّاوری را به خدمت ارتقا علمی درآوریم.

در پایان با اشاره به پرسش مهر رییس جمهوری بیان کرد: این پرسش نشان‌دهنده اهمیت دانش آموزان در تعیین آینده روشن برای کشور است.

منبع : روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۵
می توان برای استاندارد سازی آموزش در مدارس کشور تدریس کتابهای درسی از طریق شبکه علمی و بوسیله بهترین آموزگاران انجام شود و آموزگاری که در کلاس درس حضور فیزیکی دارد بعنوان مکمل و اپراتور برای دانش آموزان در نظر گرفته شود در صورت انجام این کار سطح آموزش در دور افتاده ترین مناطق مطابق با پایتخت کشور خواهد بود و حتی دانش آموزان میتوانند در منزل خود از تدریس بهترین آموزگاران بهره مند شوند.
آخرین اخبار