شیراز؛

آغاز سرشماری در فسا

در سرشماری امسال در شهرستان فسا 57 نفر جهت جمع آوری اطلاعات داوطلب شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا در جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن که در سالن اجتماعات اداره نظام مهندسی فسا، با اشاره به قدمت سرشماری در جهان و نهادینه شدن آن در سال های اخیر گفت: با توجه به تحولات جمعیتی و ضرورت آن فرآیند سرشماری از آمار گیری ۱۰ ساله به ۵ ساله تغییر کرده است که این امر مبین اهمیت کار سرشماری در بحث برنامه ریزی های گسترده و تحقق سیاست های اجرا نشده عنوان کرد.
سلیمان کرمی افزود: آمار دقیق می تواند در شد و توسعه و اهداف برنامه در سطح کشور به ما کمک کند که بر اساس آن می توان به اهداف مهمی دست یافت.
وی توزیع عادلانه منابع و خدمات و امکانات، استفاده برنامه ریزان و پژوهشگران در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و دیگرتصمیم گیری های مهم را وابسته به نتایج آمار و سر شماری دانست و ادامه داد: دهیاران و اعضای شوراهای شهر و روستا باید مردم را توجیه کنند تا به بهترین نحو ممکن با مامورین سر شماری همکاری گسترده ای داشته باشند زیرا نتایج مثبت همکاری صادقانه با مامورین عاید محل زندگی خودشان می شود.
فرماندار ویژه فسا با اشاره به برگزاری اینترنتی سر شماری از سوم مهر ماه انجام این نوع سر شماری را موضوع مهمی دانست که می تواند در سرعت، دقت و اطمینان از ضریب بالایی برخور دار باشد.
وی با بیان اینکه اطلاعات خانوارها توسط 57 نفر دارای کارت شناسایی و فرم مخصوص به صورت صد در صد محرمانه جمع آوری می شود و این اطلاعات شامل اطلاعات مکانی ،هویتی است و به هیچ عنوان شامل اطلاعات مالی اشخاص نیست .
انتهای پیام/س
برچسب ها: سرشماری ، اطلاعات ، فسا ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار