شیراز؛

کمک به فرهنگ تاثیر مستقیم بر اعتلای کشور دارد

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش و پرورش یک سرمایه ملی است به همین دلیل خانواده ها کمک و همراهی را فراموش نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در مراسم جشن شکوفه ها با اشاره به اینکه والدین باید همواره در کنار آموزش و پرورش باشند تاکید کرد: کمک به فرهنگ رشد اعتلای کشور را به همراه دارد که در این راستا آموزش و پرورش در اولویت است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال تحصیلی جدید فعالیت های مختلفی در جهت آماده سازی مدارس انجام شده هرچند که هنوز در برخی از مقاطع و مدارس با کمبودهایی مواجه هستیم که رفع این مشکلات با همراهی خانواده ها ممکن می شود.
آذری افزود: داشتن آمار مناسب توسعه و پیشرفت کشور و استان را به همراه دارد بنابر این همگان باید در این مهم سهیم باشند و از طرفی بحث برگزاری الکترونیکی آن است.
وی بیان کرد: مرحله اول این طرح از سوم مهر به طور اینترنیتی آغاز می شود و والدین باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به قرعه کشی بزرگ سرشماری توسط آموزش و پرورش تصریح کرد: والدینی که از طریق اینترنتی پاسخگوی سئوالات باشند می توانند کد 10 رقمی را به اموزش و پرورش ارائه کنند تا در قرعه کشی بزرگ شرکت کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.