شیراز؛

استقرار 35 ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در فارس

مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 استان فارس از استقرار 35 ستاد اجرایی سرشماری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان فارس ساسان تاجگردون گفت: به جز شهرستان شیراز که 7 ستاد در آن مستقر می‌ شود در مابقی شهرستان ‌ها یک ستاد اجرایی سرشماری به ریاست فرماندار آن شهرستان تشکیل می ‌شود.
وی با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در دو مرحله اینترنتی و الکترونیکی (حضوری) برگزار می‌شود افزود: مرحله اینترنتی این سرشماری از 3 تا 24 مهرماه و مرحله حضوری از 25 مهرماه تا 25 آبان ‌ماه برگزار می‌شود.
تاجگردون با بیان اینکه در سرشماری اینترنتی بعد از وارد کردن اطلاعات خانوار سامانه یک کد 10 رقمی در اختیار سرپرست خانوار قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: سرپرستان خانوار با نگه‌داشتن این کد در هنگام مراجعه حضوری ماموران سرشماری این کد را در اختیار مامور قرار می‌دهند.
تاجگردون با بیان اینکه استان فارس تنها استانی است که بالاترین ظرفیت پلاک‌کوبی منازل و ثبت آدرس پستی را داشته است عنوان کرد: تبلیغات محیطی سرشماری نفوس و مسکن 95 از 20 شهریورماه آغاز شده است و صدا و سیما و آموزش و پرورش نیز در امر تبلیغ و ترغیب خانواده‌ها برای شرکت در این سرشماری که تاثیر زیادی در برنامه‌ریزی برای آینده دارد مشارکت فعال و جدی داشته‌اند.
وی با اشاره به بکارگیری بیش از 1400 مامور در سرشماری نفوس و مسکن سال 95 در استان فارس ادامه داد: حدود 2.5 برابر این ظرفیت برای مشارکت در سرشماری امسال اعلام آمادگی کرده بودند که از بین آنها افراد مورد نظر گزینش شده اند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار