زنگنه:آدم ها باهم مشکل دارند و بسکتبال را تباه می کنند/این فصل قادر به بازی کردن در لیگ نیستم

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت:آدم ها باهم اختلاف دارند و این باعث تباه شدن رشته ورزشی بسکتبال می شود.

زنگنه:آدم ها باهم مشکل دارند و بسکتبال را تباه می کنند/این فصل قادر به بازی کردن در لیگ نیستم///ویرایش///آرمان زنگنه،ملی پوش بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران گفت:خیلی خرسندم از این بابت که  ملی پوشان بسکتبال توانستند برابر حریفان خود بدرخشند و قهرمان رقابت های فیبا آسیا چلنج شوند.بعد از مدت ها ایران میزبان این رقابت ها شده بود و این قهرمانی اتفاق خوبی را برای بسکتبال ایران بود.به خاطر دوستانم و حمایت از تیم ملی به سالن می آمدم و بازی ها را از نزدیک تماشا می کردم.

وی درباره ترکیب تیم های شرکت کننده در فیباچلنج بیان کرد:برخی از تیم ها همچون چین و چین تایپه ترکیب اصلی خود را به این رقابت ها نفرستاده بودند. وجوان گرایی را در دستور کار خود قرار دادند اما با این حال عملکرد خوبی را در این تورنمت از خود نشان دادند.

زنگنه درباره مصدومیتش که باعث شد در این بازی ها حضور نداشته باشد عنوان کرد:برایم سخت بود که نتوانستم بازی کنم و تنها نظاره گر هم بازی هایم بودم.متاسفانه این فصل هم بخاطر مصدومیتم نمی توانم در لیگ بسکتبال شرکت کنم و تا سال دیگر از بسکتبال دور خواهم بود.

وی درباره حواشی بسکتبال اظهار داشت:همیشه در تمام رشته ها حواشی وجود دارد اما در بسکتبال آدم ها باهم مشکل دارند و با این کار بسکتبال را تباه می کنند اگر با هم همدل باشیم قطعا این رشته ورزشی رشد خواهد کرد و بهترین رشته خواهد شد.

ملی پوش بسکتبال در پایان درباره غیبت ملی پوشان جوان بسکتبال در سالن  گفت:اگر بسکتبالیست های جوان در رقابت های فیبا چلنج به عنوان هوادار در سالن حضور داشتند هم از ملی پوشان حمایت می کردند و نیز کسب تجربه ای برای آنان محسوب می شد.اما مستلزم این بود که پیشکسوتان و مربیان بسکتبال آنها را راهنمایی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار