اصفهان؛

کلنگ زنی زورخانه حضرت قمربنی هاشم(ع) در محمدیه نایین

با حضور مسئولان و ورزشکاران شهرستان، کلنگ زورخانه حضرت قمربنی هاشم (ع)محمدیه نایین بر زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده شهرستان های نایین و خوربیابانک در سخنانی در مورد گرامیداشتن عید غدیرخم توسط مسلمانان جهان گفت :پس سی سال گذشتن از واقعه غدیر،حضرت علی (ع) با ایجاد اجتماعی به مسلمانان بر گرامی داشتن عید غدیر خم توصیه کردند به نحو مطلوبی که امروز ما این عید را عید امامت، عید ولایت و عیدی که منصوب به سادات است .
عباسعلی پوربافرانی با بیان محمدیه بعنوان زادگاه سادات افزود :در مکانی هستیم که از نام با مسمایش«محمدیه» مشخص است و این عنایت و افتخاری است که امروز در جمع تکریم سادات هستیم.
وی اظهار کرد : به عنوان خدمت گذار مردم ، معتقدم کار تا در مسیر واقعی خودش قرار نگرفته است با هیاهو ها واحساسات تبدیل به یک پروژه ای نیمه کاره و ناتمام نشود.
نماینده مجلس شورای اسلامی در نایین از کلنگ زنی بعنوان اولین قدم جهت اجرای پروژه بیان کرد و تاکید کرد : امروز در مسیری قرار گرفته ایم که بایستی به آن عمل ، پایبند و متعهد باشیم.
وی تصریح کرد: در پروژه احداث زورخانه باید با برنامه ریزی و زمانبندی عمل کرد وبایستی سه ماه آینده از پیشرفت پروژه و کارهای انجام شده ، به صورت شفاف وروشن گزارشی ارائه شود.
نماینده شهرستان نایین در این مراسم طی سخنانی در خصوص ورزش زورخانه ای گفت : ورزش زورخانه‌ای، ورزشی ملی و مذهبی است و در این ورزش مرام‌های پهلوانی از جمله ایمان، پاکدامنی، وطن‌دوستی، وفا، تواضع، گذشت، مردمداری و راستی وجود دارد.
وی درپایان اظهارکرد: ورزش زورخانه‌ای تنها ورزشی است که در آن تشویق ورزشکاران با صلوات انجام می‌شود.
گفتنیست اجرای پروژه زورخانه ، در زمینی به مساحت 1000 مترمربع پس از تهیه نقشه و اعتبارات لازم در دست احداث قرار خواهد گرفت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.