شیراز؛

احداث مرکز تربیت مدرس علمی کاربردی جنوب کشور در شیراز

مرکز تربیت مدرس علمی کاربردی جنوب کشور در شیراز راه‌اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر علیرضا موغلی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: در این مرکز 2 هزار و 150 متر ساخت ‌و ساز انجام‌ شده که باید تجهیز شود و با توجه به ظرفیت‌ های شیراز مناسب است این فضای احداث ‌شده به مرکز تربیت مدرس جنوب اختصاص یابد ضمن آن‌ که باید در این سازه میهمان سرا های خوبی برای پذیرش میهمانان و زائران فراهم شود.
وی افزود: 10 مرکز شامل پنج مرکز جوار صنعت و یک مرکز فرهنگی قرآنی غدیر در این مدت راه ‌اندازی شد که در راستای نظام آموزش مهارتی و نظری بود.
موغلی ادامه داد: در دوره فعالیت من 2 هزار و 500 کارمند و مدرس مدعو این مرکز مورد مصاحبه قرارگرفته و تطبیق شدند ضمن این‌که مرکز علمی کاربردی فارس در سطح کارکنان 31 استان 18 دوره مهارتی برگزار کرد.
وی با تأکید بر این‌که دوره‌ های آموزشی باید منجر به ایجاد اشتغال شود بیان کرد: در دوره ما مراکز رشد و خوشه‌ های صنعتی متعدد ایجاد شد و از جمله هفت شرکت آن فعال هستند و بیش از 73 شغل دانش‌بنیان از این طریق ایجاد شده است.
فارغ‌التحصیلی 19 هزار و 500 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کسب مقام نخست جشنواره حرکت انجمن ‌های علمی در سال‌های 92 و 93 و کسب مقام نخست فرهنگی و قرآنی در سال‌های مختلف ازجمله مواردی بود که موغلی در ذیل فعالیت‌های انجام‌شده به آن اشاره کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار