شیراز؛

معرفی نفرات برتر جشنواره یل، تیر، تندر فارس

نفرات برتر ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی یل، تیر، تندر استان فارس معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا صلواتی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در این رقابت ها در بخش بانوان و در رشته مچ اندازی مرضیه افرا از داراب، رویا باقری از ممسنی و اعظم یاقوت از فسا به ترتیب اول تا سوم شدند.
صلواتی افزود: در رشته تیراندازی فریده مرادی از قیروکارزین قهرمان شد، بلور ابوالحسن بیگی از کوار و فاطمه پویا از سپیدان دوم و سوم شدند.
در رشته سوار کاری، فاطمه مسلمی از ممسنی، رضوان گودرزی از رستم و کیمیا رستمی از سپیدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته دال پلان هم تیم های فسا، ممسنی و سپیدان به ترتیب اول تا سوم شدند.
در بخش آقایان، در رشته تیراندازی امیر پیرانی از ممسنی قهر مان شد ، کرم الله بهزادی از رستم بر سکوی دوم ایستاد و محمد مرادی از قیروکارزین هم سوم شد.
در رشته سوار کاری مرتضی بذرافشان از ممسنی و سام رضایی از تیم سپیدان دوم و سوم شدند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: در رشته کشتی که در دو وزن برگزار شد، مهدی گلناری، عباس آغازی و محسن یزدان پناه از سپیدان، حسین عباسی از قیرو کارزین ، محمد صابری از شیراز و ابوذر دوستدار از فسا صاحب عنوان اول تا سوم شدند.  
در رشته الختر، تیم ممسنی، قیروکارزین و شیراز هم به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مجموع تیمی این جشنواره، شهرستان ممسنی بر سکوی قهرمانی ایستاد، سپیدان و فسا به ترتیب دوم و سوم شدند.
این جشنواره با حضور 15 تیم از شهرستان های شیراز، قیروکارزین، فراشبند، فسا، داراب، جهرم، زرین دشت، ممسنی، رستم، استهبان، کوار و دو تیم از سپیدان در دو بخش بانوان و آقایان در سپیدان برگزار شد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.