شیراز؛

تسلیت مدیرکل بنیاد فارس به دنبال درگذشت جانباز ورزشکار

در پی درگذشت جانباز 50 درصد فارسی در رقابت های پارالمپیک ریو، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور پیامی درگذشت جانباز 50 درصد فارسی و نماینده تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولین در رقابت های پارالمپیک ریو را تسلیت گفت.
در متن پیام رجبعلی راهی آمده است:
 انا لله و انا الیه راجعون
کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، همه عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاورمردیها، فداکاری ها و ایثارگری های دریا دلانی است که در پیروی از اهل بیت پیامبر (ص) به ویژه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تفسیر گر واقعی واژه ایثار شده اند.
بدون تردید حماسه فداکاری ها و از خودگذشتگی های جانبازان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل به عنوان چراغ راه آیندگان انتقال خواهد یافت.
اینجانب به نمایندگی از جامعه شاهد و ایثارگر و پرسنل بنیاد شهید وامور ایثارگران فارس، درگذشت جانباز عزیز و ورزشکار غیرتمند استان، مرحوم بهمن گلبارنژاد را به امت شریف ایران اسلامی و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جامعه ورزشی تسلیت عرض نموده و ازخداوند متعال، مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر و آرامش برای بازمندگان ایشان طلب می کنم.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار