شیراز؛

پیام تسلیت ستاد کل نیروهای مسلح در پی حادثه رانندگی و درگذشت سربازان

ستاد کل نیروهای مسلح در پی درگذشت تعدادی از سربازان ارتش در حادثه رانندگی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی تصادف رانندگی در فارس و کشته شدن تعدادی از سربازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.  
در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم  
 و من یخرج من بیته مهاجراً الی الله فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفوراً رحیماً   (نساء 100)
با نهایت تأسف و تأثر جمعی از بهترین فرزندان میهن اسلامی که در لباس مقدس سربازی به این مرز و بوم خدمت می کردند، در سانحه تصادف در منطقه نی‌ریز استان فارس جان خود را از دست دادند و جمعی دیگر مجروح شدند.  
ستاد کل نیروهای مسلح ضمن ابراز تأسف عمیق از این حادثه غم‌انگیز، مراتب تسلیت خود را به ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده‌های داغدار این عزیزان ابراز می‌دارد.  
 از خداوند متعال برای درگذشتگان علوّ درجات و رحمت واسعه و برای مجروحان این حادثه صحت و سلامت آرزومندیم.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پیام ، تسلیت ، مسلح ، سربازان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
واقعا حادثه تلخی بود خدا به خانواده جان باختگان صبر بده . متاسفانه در این مسیر حوادث رانندگی مرگبار هرساله رخ میدهد و هیچکس بفکر حل ریشه ای مشکل نیست یکی از کارهایی که میشود انجام داد جایگزینی مسیر کرمان _ رفسنجان _ سرچشمه _ شهربابک _ هرات _ قادر آباد _ مرودشت _ شیراز بجای مسیر فعلی کرمان شیراز است و حداقل یکصد کیلومتر از مسیر فعلی کوتاه تر هست و تنها مسیر کوهستانی این مسیر سرچشمه هست که با توجه به دو بانده شدن این مسیر هیچ مشکلی نداره . مسیر معرفی شده از کرمان تا شهربابک دوبانده و از شهربابک تا هرات نیز در حال دوبانده شدن هست و بقیه مسیر در حوزه استان فارس نیز بسیار عالی می باشد .
آخرین اخبار