قزوین ؛

اجرای 30 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس

با آغاز هفته دفاع مقدس، 30 برنامه فرهنگی، دراستان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، نواختن زنگ ایثار در گلزار شهدا، انتشار و رونمایی جلد چهارم کتاب فار، تولید و رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای یاد یاران و  مجموعه وصایای شهدارا از جمله این برنامه ها ذکر کرد.

غلامرضا حقایق پور گفت : همچنین با آغاز این هفته گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با 200 خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری 30 یادواره شهید در استان را خواهیم داشت.

غلامرضا حقایق پور، برپایی نمایشگاه دفاع و پایداری در گلزار شهدای قزوین و شهرستان‌ها، برگزاری نشست هم‌اندیشی هنرمندان و انتظارات فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار و تجلیل از کارآفرینان برتر شاهد استان، برگزاری همایش صیانت از حریم خانواده و ترویج سبک سیره شهدا، را از دیگر برنامه های فرهنگی این هفته اعلام کرد.

وی افزود: همچنین در این هفته، افتتاح گلزار بازسازی شده شهدای شهر شال، مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری عمومی به یاد شهدای دفاع مقدس، همایش تقدیر از دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برتر استان، افتتاح حسینیه شهید در قزوین، آماده‌سازی موزه‌ی شهدا برای بازدید عموم، را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.