قزوین؛

تشریح برنا مه های هفته دفاع مقدس

فرماندهان نظامی و انتظامی استان برنامه های خود را در هفته دفاع مقدس اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ امیر رضایی فرمانده قرار گاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین در نشست خبری شعار هفته دفاع مقدس امسال را « ما آماده ایم » بیان کرد و گفت: رژه ی نیرو های مسلح در 31 شهریور، برگزاری نمایشگاه ایثار گران در برخی از مدارس ، تجلیل از فرزندان شهدا  هم زمان با بازگشایی مدارس ، دیدار با خانواده های معزز شهدا  ، ایثارگران و جانبازان  را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد.

امیر رضایی افزود: برگزاری مراسم محفل انس با قرآن و مسابقات مختلف ، و تجلیل از سربازان نمونه را از دیگر برنامه های هفته دفاع است .

در ادامه سرهنگ برزگرجانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین افزود: شبی با شهدا و خاطره گویی ، سخنرانی رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدارس ، اجرای برنامه های مختلف در مساجد و پایگاه های بسیج وخاطگویی رزمندگان دوران دفاع مقدس در محلات با نام  آبروی محله از مهمترین  برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

هم چنین سرهنگ امیری جانشین فرمانده انتظامی استان در این نشست گفت:غبار روبی مزار شهدا ، خاطره گویی توسط یادگاران دفاع مقدس و مسابقه فرهنگی کارکنان نیروی انتظامی از جمله برنامه های پلیس در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.