قزوین؛

تولید برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در صداوسیمای مرکز قزوین

صداوسیمای مرکز قزوین برنامه های ویژه ای را در هفته دفاع مقدس پخش خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛بگفته ی  مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ، دراین هفته سیمای مرکز قزوین هر شب ویژه برنامه سنگر به سنگر را به مدت 9 شب با موضوع دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با حضور میهمانانی از نیروهای مسلح استان به مدت 60 دقیقه بصورت زنده پخش خواهد کرد.

معصومی فر اظهارداشت: مستند های تلویزیونی «نامه ای به وطن» و «راوی رنگ ها» هم از تولیدات فاخر صداوسیمای مرکز قزوین در حوزه ی دفاع مقدس است که به ترتیب دست نوشته ها و دلنوشته های دانش آموزان برای رزمندگان در زمان جنگ و همچنین به زندگی نقاش و طراح عکس های دفاع مقدس و تمثال شهدای استان می پردازد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین افزود: سایر برنامه های سیمای مرکز قزوین در هفته ی دفاع مقدس همچون رنگ زندگی، باغچه خان بابا، انعکاس و پاسخ با رویکرد جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تولید و پخش خواهند شد.

معصومی فراضافه کرد : رادیو قزوین هم ویژه برنامه ای با عنوان خط مقدم و یک نمایش رادیویی با عنوان راحیل را در دستور کار قرار داده است که در هفته دفاع مقدس برای مخاطبان پخش می کند.

وی خاطر نشان کرد: سایر برنامه های رادیو قزوین در طول هفته دفاع مقدس سمت وسویی با همین موضوع خواهند داشت که مهمترین این برنامه ها عبارتند از برنامه های رادیویی صبح و زندگی، کلبه مهر، گفتمان، موج جوانی و پنجره شبانه که در طول هفته دفاع مقدس به این مناسبت می پردازند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهارداشت: معاونت خبر این مرکز هم در هفته  دفاع مقدس علاوه بر پوشش خبری رویدادها و برنامه های این هفته گزارش های تولیدی و یک برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری را دراین ایام با حضور فرماندهان نیروهای مسلح دراستان پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار