مشهد؛

خدمات کیفی‌تر با نتایج بسیار عمیق‌تربا استفاده از ظرفیت مردمی

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از ظرفیت مردمی می‌توان خدمات کیفی‌تر با نتایج بسیار عمیق‌تر ارائه داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در نشست فصلی شوراهای دوازده‌گانه منطقه 10شهرداری مشهد افزود: امروز باید به سمت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و توانمندسازی بخش خصوصی حرکت کنیم.

وی اظهارداشت: کارهای جزئی که به دولت واگذار شود نیاز به خدم‌وحشم بسیار دارد این درحالی‌ است که با واگذاری امور به بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت مردمی حتی در نظارت‌های میانه، کارها خیلی بهتر و باکیفیت‌تر انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر افزود: حدود 80 تا 85درصد لوایح پیش‌بینی‌شده به حقوق و دست مزد تعلق می‌گیرد و فقط 15درصد هزینه‌ها صرف برنامه‌ها می‌شود که این آفت بسیار جدی به شمار می رود ؛باید بپذیریم گسترده کردن بدنه دولت راه علاج مشکلات اقتصادی ما نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط کشور باید اقتصادی بدون نفت را تجربه کنیم به‌طوری‌که درآمدهای نفتی حداقل نقش را در اداره جامعه داشته باشد .

پزمانفر افزود: دولت از فرصت کاهش درآمد نفتی استفاده نکرد و فشار جبران بودجه کشوری را بر روی مالیات گذاشته و این‌یکی از اشتباهاتی است که در این مسئله روی داده است.

او بابیان اینکه در لایحه بودجه امسال دولت 28هزار میلیارد تومان پیش‌بینی درآمد از بخش جرائم راهنمایی و رانندگی داشت، گفت: اگر بخواهیم به جرائم و مالیات‌ها به‌عنوان منبع درآمدی نگاه کنیم اقتصاد کشور فلج می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در مراسم گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان کوهسنگی گفت: مهمترین درسی که دفاع مقدس به جهان داد این بود که هیچ تهدیدی برای ما بزرگ نیست.

پژمانفر افزود: امروز هم مسئولان باید به عنوان کسانی که در مقام تصمیم گیری برای کشور قرار گرفته اند، در مقابل عربده های توخالی دشمن با اتکا بر راه شهدا اقدام کنند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.