یزد؛

درجابجایی هایی مدیران توانمندی خدمتگزاری، بیش از وابستگی های سیاسی

استاندار یزدگفت: در تمامی جابجایی هایی مدیران استان، شایستگی و توانمندی خدمتگزاری، بیش از وابستگی های سیاسی، گروهی و حزبی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزدگفت: در تمامی جابجایی هایی مدیران استان، شایستگی و توانمندی خدمتگزاری، بیش از وابستگی های سیاسی، گروهی و حزبی مورد توجه قرار گرفته است.

 میرمحمدی افزود: در جابجایی فرماندار اردکان نیز با توجه به نگرانی هایی که برای سلامتی فرماندار سابق شهرستان اردکان وجود داشت، این تغییر صورت گرفت .

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت های ویژه شهرستان اردکان، برای انتخاب فرماندار این شهرستان به دنبال گزینه ای بودیم که از مدیران موفق، دارای اخلاق حسنه و پشتکار بالا باید که مناسب ترین گزینه هادی مقیمی که از جامعه ایثارگران و مدیری مطلع و توانمند است، برای این سمت در نظر گرفته شد.

میرمحمدی مبنای همه تغییر و تحولات را شایسته سالاری دانست و افزود: در این راستا جلب نظر آحاد مردم که با عشق و علاقه و بدون هیچ چشم داشتی در تمامی صحنه ها حضور دارند نه عده ای اندک که نظراتشان را در سایت ها و فضاهای مجازی اعلام می کنند، مد نظر قرار گرفت.

میرمحمدی افزود: از زمان انتصاب به عنوان استاندار یزد، تلاش کرده ام که فضای انتقاد برای همه هموار باشد تا مردم حرفشان را بزنند و در چنین فضایی است که افکارعمومی دست به انتخاب می زنند و آنچه که با بداخلاقی و بی ادبی است را کنار زده و خود به قضاوت می پردازند .

استاندار یزد با بیان اینکه هر کس هرحرف ناگفته دارد بیان کند، ادامه داد: در این مدت تلاش زیادی برای جلوگیری از فعالیت صنایع آلوده انجام شده و اجازه نمی دهیم که عده ای سود ببرند و آلودگی برای مردم باشد، که در این راستا سه واحد آلاینده در استان یزد تعطیل و 50 درصد آلودگی استان کاهش یافته است.

وی تغییر سوخت کوره های آجرپزی و نصب فیلتر را از اهم این اقدامات دانست و هدف مسئولان را خدمت به مردم بیان کرد.

امام جمعه اردکان نیز در این آیین گفت: لازم است فرهنگ شایسته سالاری و خدمت برای خداوند و مردم در جامعه نهادینه شود و این مهم باید در بخش دولتی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام سیداسماعیل شاکر افزود: اگر همه کارهای برای خدا و در جهت خدمت به خلق انجام شود، مورد رضایت خدا قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: مردم از مسایل حزب و حزب بازی خسته شده اند و اگر قرار باشد تمام کارها و امورات در دست یک جناح قرار بگیرد، فرهنگ شایسته سالاری در جامعه پیاده نمی شود.

شاکر با بیان اینکه شهرستان اردکان دردو دهه اخیر به عنوان یک شهر صنعتی و قطب فولاد مطرح شده است افزود: دراین شهرستان پتانسیل های خوبی نظیر اشتغال، درآمدزدایی و رونق اقتصادی وجود دارد که حاصل تلاش نماینده و دیگر مسئولان است اما در این زمینه انتقادهایی وارد است.

وی یادآور شد: برخی متخصصان ممعتقدند که آمار برخی از بیماری های ناشی از آلودگی هوا و محیط زیست در این شهرستان بالاست که در این زمینه از مسئولان انتظار می رود، در صورت صحت چنین مواردی برای کاهش آن برنامه ریزی کنند .

امام جمعه اردکان یادآور شد: بزرگترین صنایع فولاد استان در اردکان استقرار دارد اما هنوز یک مدرسه ای یا مرکز تحقیقاتی به نام این صنعت در اردکان وجود ندارد و اداره محیط زیست این شهرستان دارای کمترین امکانات است .

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با تقدیر از زحمات مسئولان کشور، استان و شهرستان افزود: مردم ایران با تلاش از تمام مصایب و مشکلات دوران تحریم عبور کردند هر چند که هنوز اثرات تحریم با وجود اجرای برجام باقی و شرایط کار و خدمات رسانی را برای مسئولان سخت بوده و کمر مردم را زیر فشار خم کرده است.

محمدرضا تابش گفت: مردم با کسی تعارف ندارند و بهترین نظرسنجی ومیزان از طریق رای مشخص می شود و مردم ما نشان داده اند که طرفدار چه خط مشی و تفکری هستند .

نماینده مردم اردکان با تاکید بر رعایت عدالت و حفظ حریم ها تصریح کرد: بنده در دوران انتخابات مورد بیشترین هجوم و تهمت قرار گرفتم، اما شکایتی نکردم، و وظیفه بزرگان جامعه این است که حرکت های ضداخلاق را محکوم کنند.

تابش گفت: مفتخریم که نماینده تمام حزب ها، گروه ها و مردم هستیم و تمام همت خود را بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر خدمت به مردم بسته ایم.

دراین مراسم از خدمات حسین اسماعیلی تقدیر وهادی مقیمی به عنوان فرماندار جدید اردکان معرفی شد.

اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار