یزد؛

آمادگی جامعه در قبال دشمنی ها وخصومت ها

جامعه در قبال دشمنی ها، خصومت ها و آن هایی که می خواهند حق را از بین ببرند همیشه آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سیدمحمد سیدمحمد میرمحمدی استانداریزد گفت:جامعه در قبال دشمنی ها، خصومت ها و آن هایی که می خواهند حق را از بین ببرند و باطل را جایگزین کنند همیشه آماده است و روحیه ایثار در آن  وجود دارد و هر چه این فضا را زنده تر نگه داریم اثرات بهتری خواهد داشت.
 
میرمحمدی افزود: جریان ایثارگری و انقلابی‌گری تا زمانی که ظلم، مبارزه با ظالم، حق و باطل جریان دارد زنده و پابرجاست زیرا  مصداق جمله «موجیم که آسودگی ما عدم ماست»،جبهه حق نیز هیچ زمانی نمی تواند در برابر ظلم آرام بماند.

استاندار گفت: در کشور ما جوانان غیور، استعدادهای بالا و اعتقادات راسخ وجود دارد و توفیقات موثری در حفظ ارزش های اسلامی و دفاع از حق داریم.

وی ادامه داد: با توجه به باورهای موجود توانسته ایم از کشور خود و مرزهای بیرونی به خوبی دفاع کنیم و پاسداری از جهان اسلام مسئله ای است که در کشور ما همواره نسبت به آن احساس مسئولیت وجود دارد.

میرمحمدی در پایان سخنان خود بیان کرد: باید جریان های کربلا را در طول زمان به همراه داشته باشیم زیرا در جمله «کل یوم عاشورا کل ارض کربلا» معانی ارزشمندی نهفته که یکی از الزامات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
 
جلسه مشترک شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای مشورتی امور ایثارگران استاندار با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مشاور وزیر کشور و مسئول امور ایثارگران وزارت کشور ، مدیرکل حوزه استاندار، ، مشاور استاندار یزد در امور ایثارگران، مشاور استاندار کرمان در امور ایثارگران، مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور ایثارگران، مدیران و اعضای شورای مشورتی امور ایثارگران در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار