یزد؛

معرفی 909 واحد برای دریافت وام به بانک ها

استاندار یزد:کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون 909 واحد را برای دریافت وام به بانک ها معرفی کرده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛استاندار یزد گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکنون 909 واحد را برای دریافت وام به بانک ها معرفی کرده که هفت هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ها به این واحدها پرداخت شده است.

 
 سیدمحمد میرمحمدی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با ابلاغ بسته حمایتی، کمیته های مختلف را تشکیل داد و این کارگروه 28 نشست با 415 دوره تخصصی داشته است.

میرمحمدی ادامه داد: با برقراری گروه های آموزشی، دوره هایی نیز در شهرستان ها برگزار شد و در بخش گفتمان سازی نیز فعالیت هایی توسط رسانه ها و ائمه جمعه صورت گرفت.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق نیز در استان با همت و جدیت پیگیری شده و در عین حال بر حفظ حرمت و کرامت انسانی تاکید داریم.
میرمحمدی با یادآوری راه اندازی مرکز سرمایه گذاری استان یزد گفت: با تشکیل این مرکز، کتابچه و لوح فشرده فرصت های سرمایه گذاری تهیه و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته تا بتوانند با سرعت و دقت بیشتر در استان یزد سرمایه گذاری کنند.

استاندار یزد افزود: کارآفرینان و مدیران واحدهای صنعتی استان یزد تلاش می کنند تا در هر صورتی کار تعطیل نشود و کارگران سختی نبینند.

میرمحمدی درباره واحدهای تعطیل و نیمه فعال استان یزد گفت: با رونقی که صورت گرفته و با تلاش مدیران صنایع برای تعطیل نشدن واحدها، نگرانی ها در این خصوص درحال رفع است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 296 نفر افزایش تعداد استفاده کنندگان از بیمه بیکاری داشتیم که نشان دهنده خروج تعداد اندکی از افراد از محل کار خود بوده است.

استاندار یزد گفت: 336 طرح عمرانی، 115 طرح مخابراتی، 11 طرح مربوط به پروژه های ساماندهی اتباع خارجی برای بهره برداری در هفته دولت در استان یزد تکمیل شد.
 
ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار یزد، معاونان استاندار، مدیران کل و فعالان اقتصادی یزد در تالار اندیشه استانداری برگزار شد.

در این نشست شماری از فعالان اقتصادی دیدگاه های خود در راستای اقتصاد مقاومتی را ارائه کردند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار