شیراز؛

برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به مناسبت دهه ولایت

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در روز جمعه 26 شهریورماه به مناسبت دهه ولایت در در بوستان جنت واقع در بلوار امیرکبیر شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، احمد همتی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه شورای اسلامی و شهرداری شیراز بر تقویت روحیه ورزشکاری و گسترش ورزش در جامعه تاکید دارند گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هر هفته برنامه پیاده‌ روی به صورت شهری، منطقه ‌ای و محله‌ا ی برگزار می‌کند.

همتی گسترش ورزش در جامعه را موجب افزایش نشاط و کاهش استرس و بسیاری از مشکلات روزانه عنوان و افزود: ایجاد ایستگاه ‌های ورزش صبحگاهی و سلامت با همین هدف در دستور کار شهرداری شیراز قرار دارد.

وی از افتتاح 44 ایستگاه ورزش صبحگاهی و سلامت شیراز در باغ شمس واقع در خیابان شمس خبر داد و بیان کرد: محله شمس یکی از محله‌ های با سابقه شهر شیراز است.

همتی با بیان اینکه در تمامی ایستگاه‌ های ورزش صبحگاهی و سلامت شهرداری شیراز برنامه‌ های ورزشی با حضور مربیان مجرب و مرتبط با حوزه ورزش صبحگاهی انجام می‌شود عنوان کرد: حرکات جسمانی به تناسب خانم‌ ها و آقایان در رده‌ های سنی متفاوت انجام می ‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز  تصریح کرد: بانوان و آقایان می ‌توانند براساس برنامه زمان ‌بندی در این ایستگاه ورزشی به تمرینات و حرکات ورزشی بپردازند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.