نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت؛

رسانه ملی باید در راستای تولید هرچه بیشتر محتوای قرآنی قدم بردارد

حجت الاسلام قاضی عسگر گفت: اگر بخواهیم جامعه نمونه داشته باشیم، راه آن توجه به قرآن است.

حجت السلام والمسلمین علی قاضی عسگر، نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر بخواهیم جامعه نمونه داشته باشیم، راه آن توجه به قرآن است. رسانه ملی به لحاظ اینکه فراگیر است و در خانه‌های مردم حضور دارد باید با کمک همه نهادهای فرهنگی وارد تولید محتوای مذهبی شود چرا که مردم به قرآن تمایل بسیاری دارند.
 
وی با اشاره به طرح قرآنی 1450 افزود: به سهم خودم از رسانه ملی، شبکه قرآن و معارف، رادیو قرآن و همه نهادها که طرح قرآن کتاب زندگی را عملیاتی کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از مردم که در سراسر کشور از این طرح استقبال کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم این طرح روز به روز توسعه و تنوع بیشتری پیدا کند.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال تجلی شکوه مردم را در اربعین شاهد خواهیم بود، گفت: ما در جهان اجتماعی باشکوه و عظمت اربعین حسینی را سراغ نداریم، جمعیت 22 میلیون نفری که با وجود شرایط خاص در عراق حاضر می شوند.

 قاضی عسگر خاطرنشان کرد: جلوه‌های معنوی اربعین را در جای دیگری شاهد نیستیم، همه مردم عراق زائران امام حسین(ع) را به بهترین نحو استقبال می‌کنند و امیدواریم امسال با شکوه‌تر از گذشته این راه پیمایی بزرگ اجرا شود.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار