32 مرکز صداوسیمای استانی به طرح قرآنی 1451 می پیوندند

32 مرکز صداوسیمای استانی برای پوشش طرح قرآنی1451 به این طرح اضافه می شوند.

32 مرکز صداوسیمای استانی به طرح قرآنی 1451 می پیوندند
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۰ سال آینده از ابتدای ماه مبارک رمضان و با محوریت سوره‌های مبارکه واقعه و ملک آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد.

فعالیت‌های قرآنی اولین نشست هم‌اندیشی طرح قرآنی 1451 با حضور دستگاه‌های عضو و مشارکت‌کننده در طرح برگزار شد.

حسین زارعی مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات طرح بزرگ قرآنی 1451 با حضور در برنامه رصد شبکه قرآن به تشریح برنامه‌های طرح پرداخت و گفت: طرح 1451 امسال کار خود را با دور‌خیز آغاز کرده و اولین جلسه هم‌اندیشی طرح هم با حضور نمایندگان 20 دستگاه و نهاد همکار و مشارکت‌کننده در طرح برگزار شد.

وی طرح 1451 را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و گفت: در این نشست همه اعضا نظرات و پیشنهادات خود ا مطرح کردند و مقرر شد در دور جدید طرح آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها بسیار پررنگ تر و ملموس‌تر از قبل مشارکت داشته تا با این اتفاق درصد بالایی از جوانان و نوجوانان با طرح قرآنی 1451 درگیر شوند.

مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات طرح بزرگ قرآنی 1451 از پیوستن 32 مرکز صدا و سیمای استان‌ها به طرح خبر داد و گفت: امسال برای اولین‌بار قرار است به جز شبکه‌های مختلف سراسری و برون‌مرزی 32 مرکز صدا و سیمای استانی به طرح ملحق شده و به جز این امسال خبرگزاری‌ها و مطبوعات در طرح 1451 مشارکت فعال خواهند داشت.

زارعی از اجرای برنامه‌های مختلف در فضای مجازی خبر داد و گفت: اپیلیکیشن طرح در دست طراحی است و بزودی رونمایی می‌شود، همچنین سایت طرح همزمان با آغاز برنامه رونمایی و کار خود را در زمینه‌های مختلف آغاز می‌کند.

وی از برگزاری طرح 1451 در زمان طولانی‌تری خبر داد و گفت: امسال برای اولین‌بار طرح در مدت 4 ماه برگزار می‌شود که طی آن از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان تابستان 1396 ادامه خواهد داشت.

مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات طرح بزرگ قرآنی 1451 درباره محور‌های طرح 1451 گفت: امسال طرح با دو محوری برگزار می‌شود به این صورت که در ماه مبارک رمضان با محوریت سوره مبارکه ملک و در طول تابستان با محوریت سوره مبارکه واقعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار