شیراز؛

فراخوان همایش بین‌المللی نقش ادیان در اخلاق جنگ، صلح، عفو و دوستی

فراخوان ارسال مقاله به نخستین همایش بین‌المللی نقش ادیان در اخلاق جنگ، صلح، عفو و دوستی اردیبهشت 96 در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌ الاسلام دکتر سعید رحیمیان رئیس مرکز پژوهش‌ های فرهنگ اسلامی دانشگاه شیراز گفت: بنیان ‌های نظری صلح، عفو و دوستی از منظر ادیان، صلح، عفو و دوستی، تاریخ و سیاست منطقه خاورمیانه با تکیه بر نقش ادیان،‌ جلوه‌ های صلح گرایی ادیان در هنر، معماری، ادبیات، عفو و صلح و دوستی و محیط زیست از منظرادیان، عفو و صلح و دوستی و سلامت از منظر ادیان، عفو و صلح و دوستی و نقش رسانه ها و نهاد ها و نقش ادیان در نهادینه سازی عفو، صلح و دوستی در جوامع از محور های این همایش بین‌المللی است.
حجت‌ الاسلام دکتر سعید رحیمیان افزود: برپایی کارگاه ‌های  آموزشی پژوهشی، ساحت صلح، پژوهش تطبیقی ادیان در اخلاق جنگ، صلح، عفو و دوستی، شیوه‌ های طرح و تبلیغ اسلام درغرب بایسته ‌ها وچالش‌ های پیش روی آن، عذر و عفو در سیاست دیدگاهی دینی و تطبیقی و نشست علمی اخلاق جنگ، صلح، عفو و دوستی با محوریت تعلیم و تربیت و روانشناسی از برنامه های جنبی این همایش است.
رئیس مرکز پژوهش ‌های فرهنگ اسلامی دانشگاه شیراز از علاقمندان درخواست کرد برای ارسال مقاله یا کسب اطلاعات بیشتربه نشانی اینترنتی همایش  www.ethicswp.ir مراجعه کنند.
دبیر علمی همایش بین ‌المللی نقش ادیان در اخلاق جنگ، صلح، عفو و دوستی ادامه داد: قرار است با مبادله تفاهم نامه‌ ای بین مرکز پژوهش‌های فرهنگ اسلامی دانشگاه و موزه صلح تهران ، موزه صلح شیراز به عنوان دومین موزه صلح کشور در دانشگاه شیراز افتتاح شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.