لرستان؛

صلح و سازش هزار پرونده در شعب حل اختلاف استان

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: بیش از 86 هزار پرونده سال گذشته وارد شعب شورای حل اختلاف استان شده و به همین تعداد نیز پرونده مختومه شده و از این تعداد 18هزار پرونده منجر به صلح و سازش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر بدری افزود: 33 درصد پرونده های وارده به شورای حل اختلاف استان منجر به صلح و سازش شده اند.
وی به فعالیت 170 شعبه حل اختلاف شهری در استان اشاره کرد و گفت: شعبه حل اختلاف حکمی 81 و 95 شعبه روستایی حل اختلاف در استان فعالیت دارند.
وی با بیان این که شوراهای حل اختلاف استان عملکرد موفقی داشته اند افزود: 46 شعبه صلح و سازش در استان فعالیت دارند که ازسوی مرکز امور شوراهای حل اختلاف استان خوب حمایت و پشتیبانی شده اند .
وی با بیان این که یک هزار و 350 نفر در شعب حل اختلاف استان مشغول به فعالیت هستند گفت: بیش از 86 هزار پرونده در سال گذشته در شعب حل اختلاف استان وارد شده که به همین تعداد پرونده مختومه شده است .
وی با بیان اینکه در شعب حل اختلاف لرستان هزار و 350 نفر مشغول به کار هستند افزود: طی سال گذشته در شعب حل اختلاف لرستان بیش از 86 هزار پرونده وارد شده و به همین تعداد نیز پرونده مختومه شده است.
بدری میانگین زمان رسیدگی به پرونده ها در شوراهای حل اختلاف استان را 20 روز اعلام کرد و گفت: شوراهای حل اختلاف استان لرستان جز سه استان برتر کشور است.
انتهای پیام /ا
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.