لرستان؛

آغاز سرشماری نفوس ومسکن از سوم مهرماه در لرستان

قائم مقام اجرایی طرح سرشماری لرستان گفت:طرح سرشماری نفوس ومسکن از سوم مهرماه آغاز و تا25آبان ماه به دو صورت اینترنتی وحضوری انجام می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سید حسین نورالدینی با بیان اینکه سرشماری نفوس ومسکن از سوم مهرماه همزمان با سایر نقاط کشور در لرستان آغاز می شود اظهار داشت:این سرشماری در دو مرحله از سوم تا25مهرماه به صورت ثبت نام اینترنتی و از 25مهرماه تا25آبانماه به صورت مراجعه حضور ماموران آمارگیری انجام می شود.
 
وی با بیان اینکه لباس ماموران آمارگیری طوسی رنگ و دارای کارت شناسایی معتبر هستند گفت:دهیاران وشوراهای اسلامی روستاها در خصوص سرشماری نفوس ومسکن با ماموران آمارگیری برای حضور در روستاها همکاری لازم را داشته باشند.
 
نورالدینی تصریح کرد:در مرحله اول همه خانوارها با مراجعه به سایت اینترنتیبا مراجعه به سایت www.sarshomari۹۵.ir  نسبت به ثبت اطلاعات اقدام  و کد رهگیری دریافت می کنند.
 
قائم مقام اجرایی طرح سرشماری لرستان ادامه داد:در مرحله دوم که به صورت حضور انجام می شود مامور آمارگیری با استفاده از تبلت و مراجعه به درب منازل نسبت به تایید اطلاعات ثبت نامی و صحت کد رهگیری اقدام می کند.
 
وی اضافه کرد:نتایج اولیه آمارگیری جمعیتی در آذرماه منتشر می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.