لرستان؛

احداث یک واحد گلخانه‌ای به وسعت 140 هکتار در دورود

استاندار لرستان گفت: یک واحد گلخانه‌ای به وسعت 140 هکتار در دورود احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ بازوند عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان که در این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان در شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود که در جلسه امروز که در شهرستان دورود برگزار شد، تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات صنعت‌گران، تولیدکنندگان این شهرستان گرفته شد.
بازوند عنوان کرد: از تعداد 32 مصوبه ستاد تسهیل در شهرستان دورود از سال گذشته تاکنون 27  مصوبه اجرایی شده و در جلسه امروز تعدادی از این مصوبات مطرح و مدیران بخش خصوصی مشکلات خود را مطرح کردند.
استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه یکی از روستاهای دورود در محل احداث سد مروک قرار دارد، عملیات جابجایی این روستا در دستور کار قرار گرفته اما متأسفانه زیرساخت‌هایی که باید برای جابجایی آن روستا احیا می‌شد و در تعهدات وزارت نیرو بوده تاکنون محقق نشده است.
این مسوول عنوان کرد: این جلسه برای رفع این مشکلات برگزار شد و دستگاه‌های اجرایی مکلف به احداث زیرساخت‌هایی آسفالت معابر، بهداشت و درمان، مدرسه، برق‌رسانی و ... شدند.
بازوند یادآور شد: در این جلسات مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از جمله رفع مشکل آب شهرک صنعتی و زیرساخت‌های آن، احداث یک واحد گلخانه‌ای به وسعت 140 هکتار در این شهرستان بود که قرار شد ظرف 10 روز آینده برنامه زمان‌بندی مشخصی توسط مجریان این طرح ارائه‌ شود.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.