ساری

نائب قهرمانی تیم ملی دانشجویان ایران با مازندرانی هایش

تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در سومین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا با حضور دو بازیکن مازندرانی خود با شکست مقابل ژاپن نایب قهرمان آسیا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این دیدار ساعت 9:30 دقیقه صبح به وقت تهران آغاز شد و سه بر دو به سود ژاپنی ها به پایان رسید و تیم دانشجویان کشورمان به نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد.

نخستین گل این دیدار را ایشامورا تومویا ژاپن در دقیقه هشت وارد دورازه ایران شد، پس از آن ایران در دقیقه 19 با تلاش محمد اوسانی گل تساوی را وارد دروازه ژاپن کرد.

اما خوشحالی دانشجویان ایران دیری نپایید و تودامارو تئو از ژاپن با دریافت یک پاس از پشت دو بازیکن دفاعی ایران در دقیقه 27 بازی گلی دیگر وارد دروازه ایران کرد تا ژاپن دو بر یک پیش بیفتد. در ادامه نیمه نخست این دیدار، تیم کشورمان در مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا در دقیقه 40 با گل علی فاطمی بازیکن شماره هفت باز هم به گل رسید و مسابقه به تساوی 2 بر 2 کشیده شد.

سومین گل این دیدار در دقیقه 89 را ژاپن وارد دروازه ایران کرد و تیم ژاپن فاتح سومین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان قهرمانی آسیا شد.

علی فاطمی مهاجم گلزن و مهدی عالیشاه برادر امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس،دو بازیکن مازندرانی تیم ملی دانشجویان ایران در کسب این عنوان آسیایی بودند.

سومین دوره رقابت های فوتبال قهرمانی دانشجویان آسیا از 11 شهریور با حضور 9 کشور در کره جنوبی برگزار شد و تیم دانشجویان ایران با حمایت اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان برای نخستین بار در این رقابتها شرکت کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.