اصفهان؛

پنج مصدوم درحادثه رانندگی آزادراه نطنز- اصفهان

برخورد یک دستگاه تویوتا کمری' با حفاظ های جاده در آزاد راه نطنز- اصفهان موجب مجروح شدن پنج نفر از سرنشینان این خودرو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه در ساعت پنج و 32 دقیقه صبح امروز به اورژانس 115 اعلام شد که بلافاصله واحدهای امدادی از اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.
عباس عابدی افزود: در این حادثه سه خانم 29، 39 و 53 ساله از ناحیه پا، کمر و قفسه سینه و آقایی 29 ساله از ناحیه پا و نیز کودکی شش ساله از ناحیه دست مصدوم شدند.
وی ادامه داد: دو نفر از مصدومان بوسیله واحدهای امدادی اورژانس و سه نفر دیگر توسط آمبولانس های هلال احمر به بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز منتقل شدند.
نطنز، از باغ شهرهای تاریخی و مرکزی ایران در میانه راه کاشان به اصفهان در دامنه کوهستان کرکس و در شمال غربی اردستان و در 134 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
مدیر روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین در باره حادثه غرق شدگی روز گذشته در زرین شهر گفت: بعد از ظهر روز گذشته یک مورد غرق شدگی در دریاچه پارک ساحلی زرین شهر به اورزانس 115 اعلام شد.
وی افزود: یک مرد 23 ساله در این دریاچه غرق شده بود که با حضور عوامل اورژانس 115 و نیروی انتظامی و خارج کردن وی توسط غواصان، عملیات احیای قلبی- ریوی بر روی غریق صورت گرفت و مصدوم به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.