اصفهان؛

یک کشته و هشت مصدوم درحادثه اتوبان فرودگاه اصفهان

برخورد چند خودرو در بزرگراه فرودگاه اصفهان بعد از منطقه حصه، موجب فوت یک کودک و مصدومیت هشت نفر دیگر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه به دلیل برخورد یک دستگاه تریلر و چهار خودروی سواری پراید، پراید 132، ساینا و پژو 206 رخ داده بود که متاسفانه یک کودک 10 ماهه در این سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
وی همچنین ادامه داد: در این حادثه هشت نفر شامل شش زن و دو مرد مصدوم شدند که توسط واحدهای امدادی و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های آیت الله کاشانی و امین شهر اصفهان منتقل شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، در حادثه مذکور دو نفر میان پاره های آهن محبوس شده بودند که با اعلام به آتش نشانی اصفهان بلافاصله تیم های امدادی از ایستگاه های 24 و7 به محل اعزام شدند.
تیم های عملیاتی حاضر در محل با استفاده از تجهیزات هیدرولیک به برش خودرو و آزادسازی سرنشینان اقدام کردند و سپس مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.
با توجه به اینکه تیم اعزامی آتش نشانی در این حادثه با ترافیک سنگین بزرگراه روبه رو شدند و باید فاصله زیادی را برای رسیدن به محل حادثه و انجام عملیات نجات در ترافیک طی می کردند، به دویدن به سمت محل حادثه با وسایل و تجهیزات اقدام کردند.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به دنبال بروز این حادثه و با توجه به حساسیت چنین مواردی از شهروندان خواست در چنین مواقعی از توقف، ایجاد ترافیک، نگاه کردن به صحنه و تجمع خودداری کنند و مسیر را جهت تسریع در امدادرسانی باز نگه دارند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.