همدان؛

پرداخت 50 درصد از مطالبات گندم‌کاران نهاوندی

مدیر جهاد کشاورزی نهاوند از پرداخت 50 درصدی مطالبات گندم کاران این شهرستان خبر داد.

پرداخت 50 درصد از مطالبات گندم‌کاران نهاوندیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد باقری با اشاره به اینکه  55 هزار تن گندم در این شهرستان خریداری شده است افزود: تا کنون 50 درصد از مطالبات گندم‌کاران این شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد : تا کنون 60 هزار تن گندم از مزارع شهرستان نهاوند برداشت شده است که نسبت به مشابه پارسال20 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه  40 هزار تن جو در شهرستان نهاوند تولید شده است، اظهار داشت: تولید جو در نهاوند نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی داشته است.

وی با تأکید براینکه نهاوند رتبه پنجم تولید گندم استان را به خود اختصاص داده است، ابرازکرد: 12 هکتار از اراضی شهرستان نهاوند زیرکشت گندم آبی و 7 هزار هکتار زیرکشت گندم دیم قرار دارد.

باقری تصریح کرد: 150 هکتار از اراضی شهرستان زیرکشت دانه روغنی کلزا قرار گرفته که 450 تن تولید داشته است که کشاورزان به کارخانه داران نهاوند تحویل داده‌اند.

مدیر جهادکشاورزی نهاوند خاطرنشان کرد: در این شهرستان 3 هزار هکتار از مزارع زیرکشت چغندرقند، 700 هکتار ذرت دانه‌ای و 500 هکتار زیرکشت آفتابگردان قرار دارند.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.